کد خبر : 1653337 | 12 آذر 1398 ساعت 17:28 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: رویای من بازگشت به سویا است!

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسا اعتراف کرد که دوست دارد به باشگاه سابقش سویا برگردد.

راکیتیچ: رویای من بازگشت به سویا است!

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیج تابستان 2014 بود که از سویا راهی بارسلونا شد و در تمام این سال ها بازیکن ثابت و تعیین کننده آبی اناری ها بوده ولی با شروع فصل جاری او به نیمکت ذخیره ها تبعید شد و شرایط به گونه ای شده است که راکیتیچ جدی تر از همیشه به جدایی از بارسا فکر می کند.

تنها مصدومیت و محرومیت های بوسکتس یا دی یونگ فرصت برای حضور راکیتیچ در ترکیب اصلی بارسا را ایجاد می کند. اتفاقی که برای کسی قابل تصور نبود.

 

 

1441692

 

 

راکیتیچ که همسرش اهل سویا است، دوست دارد به این باشگاه برگردد:« بازگشت به سویا؟ ببینیم چه می شود. اگر زمانش برسد، در این مورد حرف خواهم زد. البته همه می دانند که من از بازی برای سویا خرسند خواهم شد. همیشه گفته ام که اگر قرار باشد برای یکی از تیم های سابقم بازی کنم، آن تیم سویا خواهد بود.

امیدورام روزی به این آرزو برسم و الان خوشحالم که سویا بار دیگر به روزهای خوبش برگشته و امتیازات خوبی در فصل جاری جمع کرده است. دوست دارم سویا ماه های فوریه و مارس نیز همچنان در کورس قهرمانی باشد. اگر فرصت کنم، تماشای بازی های این تیم را از دست نمی دهم و تا به اینجا من را تحت تاثیر قرار داده اند. سویا بهتر از سال های گذشته شده و من از راه دور به این تیم افتخار می کنم. عاشق سویا هستم و رویای من پوشیدن دوباره پیراهن این تیم است.»

 

راکیتیچ در مورد پیشنهاد اتلتیکو نیز گفت:« شایعات زیادند ولی هنوز چیزی مشخص نیست. اتلتیکو یک تیم بزرگ است و هر فصل برای همه جام ها می جنگد. من هم می خواهم تمام جام ها را کسب کنم و البته در تمام بازی ها حضور داشته باشم. این باشگاه اگر بارسا باشد که چه بهتر؛ در غیر این صورت به تیمی دیگر خواهم رفت.»

 

 

1449996

 

 

 

دیدگاه‌ها