کد خبر : 1653579 | 14 آذر 1398 ساعت 00:55 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی خانگی چلسی مقابل استون ویلا

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 استون ویلا را شکست بدهد.

پیروزی خانگی چلسی مقابل استون ویلا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد که در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب نکرده بودند، در دیدار امشب توانستند استون ویلا را شکست بدهند و جایگاه شان در رتبه چهارم جدول لیگ برتر را تثبیت کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این تیم میزبان بود که بازی را در دست گرفت اما این برتری به ایجاد موقعیت چندانی منجر نشد. ولی سرانجام در دقیقه 24، آبی ها روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند.

 

1456569

 

روی ارسال دقیق جیمز به مقابل دروازه استون ویلا بود که تامی آبراهام بالاتر از مدافعان حریف، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان استون ویلا پیش کشیدند و بازی بار دیگر متعادل شد. حملات دو تیم ادامه داشت و در حالی که آبی ها در تلاش بودند تا توپ و میدان را در اختیار بگیرند، این تیم میهمان بود که در دقیقه 41 به گل تساوی رسید.

 

1456567

 

روی ارسال احمد المحمدی از سمت راست بود که توپ در دهانه دروازه چلسی به محمود ترزگه رسید و او هم به هر شکل ممکن، توپ را وارد دروازه کپا آریسابالاگا کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر این شاگردان لمپارد بودند که بر بازی مسلط شدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. روی حرکت خوب ویلیان از سمت راست و ارسال او، تامی آبراهام توپ را برای میسون مونت آماده کرد و او هم با یک ضربه والی دیدنی، دروازه استون ویلا را باز کرد.

 

1456568

 

برتری چلسی بعد از این گل ادامه داشت و در دقیقه 53، یک بار دیگر ارسال ویلیان از سمت راست، یک موقعیت خوب برای تامی آبراهام فراهم کرد اما مهاجم بلند قامت آبی ها نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 61، باز هم این چلسی بود که می توانست به گل سوم برسد اما ضربه محکم ویلیان، از کنار دروازه استون ویلا به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت های ویژه ای روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه 73، روی پاس ویلیان، بار دیگر آبراهام صاحب موقعیت شد اما ضربه او باز هم راهی به چهارچوب دروازه استون ویلا پیدا نکرد. 5 دقیقه بعد نوبت پولیشیچ بود که تا آستانه زدن گل سوم برای آبی ها پیش برود اما ضربه او را دروازه بان استون ویلا مهار کرد.

در دقایق پایانی این بازیکنان استون ویلا بودند که تلاش بیشتری برای زدن گل انجام دادند و صاحب یکی دو موقعیت خوب هم شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود چلسی به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها