کد خبر : 1653587 | 14 آذر 1398 ساعت 00:54 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 2 - 1 تاتنهام؛ اولدترافورد بدیمن برای مورینیو

منچستریونایتد با ارائه نمایشی برتری موفق شد 1-2 تاتنهام را مغلوب کند.

یونایتد 2 - 1 تاتنهام؛ اولدترافورد بدیمن برای مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در شبی که موقعیت های بسیار خوبی را از دست داده و فقط دو بار توانست از فرصت های خود استفاده کند، در نهایت 1-2 تاتنهام را مغلوب کرد تا ژوزه مورینیو در بازگشت به اولدترافورد با شکست راهی خانه شود.

 

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. مارکوس راشفورد در گوشه میدان صاحب موقعیت شد و ضربه زمینی و دقیق او از زیر دستان گازانیگا رد شده و وارد دروازه تاتنهام شد.

 

1456561

 

1456562

 

در دقیقه 18 باز هم مهاجم جوان یونایتد می توانست دروازه تاتنهام را باز کند، اما ضربه تماشایی او با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. دقایقی بعد یونایتد باز هم صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما این بار ضربه جسی لینگارد با مهار فوق العاده گازانیگا همراه شده و این موقعیت از دست رفت.

 

بدشانسی های منچستریونایتد تداوم یافت و این بار مارکوس راشفورد با ضربه ای محکم از پشت محوطه دروازه تاتنهام را تهدید کرد، اما گازانیگا به کمک دیرک دروازه مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

توفان شیاطین سرخ ادامه داشت و این تیم در دقیقه 27 باز هم دروازه تاتنهام را تهدید کرد، اما این بار شوت محکم راشفورد با مهار سنگربان حریف همراه شد.

 

در حالیکه به نظر می رسید نیمه اول با برتری یونایتد رو به پایان است، دله آلی در دقیقه 39 بر خلاف جریان بازی موفق به گلزنی شد.

 

1456552

 

1456553

 

این ستاره انگلیسی با یک حرکت فوق العاده دو مدافع یونایتد را محو کرده و با ضربه ای زیبا دروازه داوید دخیا را گشود تا نیمه نخست با تساوی 1-1 تمام شود.

 

یونایتد نیمه دوم را باز هم هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل دوم رسید. با متوقف شدن راشفورد توسط اوریه، یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود راشفورد بر خلاف جهت حرکت گازانیگا دروازه تاتنهام را باز کرد.

 

1456559

 

1456560

 

تاتنهام با حرکت انفرادی سون هیونگ مین می توانست خیلی زود به گل تساوی دست یابد، اما ضربه او در بین راه به مدافعان برخورد کرد.

 

در دقیقه 61 این بار دنیل جیمز بخت را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه این ستاره جوان از پشت محوطه در اختیار سنگربان تاتنهام قرار گرفت.

 

دقایقی بعد دوباره دنیل جیمز مانند صحنه قبل می توانست دروازه تاتنهام را باز کند، اما ضربه فنی او از پشت محوطه با عکس العمل زیبای گازانیگا همراه بود.

 

در دقیقه 81 و روی پاس اریکسن، اوریه در گوشه محوطه یونایتد صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی او در اختیار داوید دخیا قرار گرفت.

 

در دقیقه 93 ضربه چکشی دله آلی با مهار داوید دخیا همراه شد تا یونایتد در شبی که بهتر بازی کرد، 1-2 تاتنهام را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها