کد خبر : 1653694 | 14 آذر 1398 ساعت 16:39 | 84K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب مشخص شد

گابریل کالدرون در دیدار مقابل ذوب آهن ترکیب تیمش را با تغییراتی به میدان فرستاد.

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی امروز به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که کالدرون بعد از مدت ها از بشار رسن در ترکیب اصلی سود برده است و بیرانوند را نیز به دلیل غیبت در چند جلسه اخیر تمرینات این تیم از ترکیب خارج کرد.

 

بوژیدار رادوشوویچ بعد از هفته ها غیبت در ترکیب اصلی این شانس را یافته تا با توجه به غیبت بیرانوند در تمرینات چند روز اخیر که راهی هنگ کنگ و مراسم انتخاب برترین ها شده بود به دروازه این تیم راه یابد.


خط دفاعی پرسپولیس نیز بدون تغییر نسبت به بازی اخیر و برابر نفت آبادان با رهبری سیدجلال حسینی و همراهی شجاع خلیل زاده در قلب دفاعی و محمد انصاری در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست شکل گرفته است.

 

بشار رسن جدی ترین تغییر پرسپولیس نسبت به دیدارهای گذشته محسوب می شود و هافبک عراقی که طی چند بازی اخیربه دلیل همراهی تیم ملی کشورش در اختیار کالدرون نبود، اینبار در ترکیب فیکس به میدان رفته و در کنار خود احمد نورالهی و محسن ربیع خواه را با خاصیتی تدافعی تر و ترابی را به عنوان بازیساز می بیند.

 

علی علیپور نیز بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و امیدوار است اینبار برابر خط دفاعی ذوب به هدف خود دست یابد و به کمک وحید امیری موفق به گشودن دروازه حریف شوند.

 


ترکیب پرسپولیس 

 

بوژیدار رادوشوویچ
سیدجلال حسینی 
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
محمد انصاری
احمد نورالهی 
محسن ربیع خواه
بشار رسن
علی علیپور
مهدی ترابی
وحید امیری

 

 

دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها