کد خبر : 1653845 | 15 آذر 1398 ساعت 11:13 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: مسی بازنشسته نمی‌شود؛ سوءتفاهم شده

لوئیس سوارز می‌گوید صحبتهای مسی درباره بازنشستگی بد برداشت شده و منظور او این نبوده که به زودی قصد بازنشستگی و خداحافظی با فوتبال را دارد.

سوارز: مسی بازنشسته نمی‌شود؛ سوءتفاهم شده

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا و هم‌تیمی لیونل مسی در این تیم می‌گوید صحبتهای اخیر مسی و اشاره او به بازنشستگی، بد برداشت شده و منظور مسی این نبوده که قصد دارد به زودی با فوتبال خداحافظی کرده یا بازنشسته شود.

 

1456949

 

مسی که این هفته روز دوشنبه ششمین جایزه توپ طلای خود را دریافت کرد بعد از دریافت این جایزه گفته بود که "زمان کنار کشیدن نزدیک می‌شود". این جمله مسی باعث شده بود صحبتهای زیادی درباره بازنشستگی او مطرح شود و خیلی‌ها مدعی شوند که او قصد کنار گذاشتن فوتبال را دارد.

 

اما سوارز حالا می‌گوید که صحبتهای مسی بد برداشت شده و منظور او چنین چیزی نبوده. سوارز می‌گوید از دید او مسی تا چند سال دیگر به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد و توان چنین کاری را دارد.

 

سوارز در گفتگو با شبکه beIN SPORTS گفت:" مسی همیشه من را شگفت‌زده می‌کند چون او یک فوتبالیست منحصربفرد است که دائما در حال تاریخسازی است. من به عنوان دوست و هم‌تیمی لئو از اینکه توپ طلا به او تعلق گرفت خوشحالم و به او افتخار می‌کنم چون این لحظه برای او خیلی لذت‌بخش بوده".

 

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در ادامه گفت:" صحبتهایی که مسی در آن مراسم کرد بد برداشت شده. وقتی کسی برنده توپ طلا می‌شود خوشحال است ولی خب، عصبی هم هست. لئو هم انسان است و مثل همه ما عصبی می‌شود. او می‌خواست بگوید که ممکن است تا چند سال دیگر مجبور شود با واقعیت بازنشستگی کنار بیاید. ولی صحبتهای او بد برداشت شد. من مطمئنم لئو مسی حالا حالاها به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد".

 

دیدگاه‌ها