کد خبر : 1653853 | 15 آذر 1398 ساعت 12:55 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ اس:

تماس اتلتیکو مادرید با PSG برای انتقال کاوانی

روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد باشگاه اتلتیکو مادرید برای جذب ادینسون کاوانی با PSG تماس گرفته و کاوانی شخصا با انتقال به این باشگاه موافق است.

تماس اتلتیکو مادرید با PSG برای انتقال کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آ اس که در اسپانیا منتشر می‌شود به نقل از منابع خود مدعی شد باشگاه اتلتیکو مادرید برای جذب ادینسون کاوانی با باشگاه فعلی او PSG تماس گرفته و کاوانی هم شخصا مایل به انجام این انتقال است.

 

1456832

 

بر اساس این گزارش رئیس باشگاه اتلتیکو، انریکه سرزو با تماس با مدیریت PSG خواهان شروع مذاکرات دو طرف بر سر انتقال کاوانی شده است. آ اس به نقل از منبع خود نوشت:" ما تماسی ازباشگاه اتلتیکو داشته‌ایم. علاقه از طرف اتلتیکو وجود دارد ولی بر سر عدد و رقم صحبتی نشده. ما تازه در شروع مذاکرات هستیم".

 

این منبع که آ اس از او به عنوان منبعی نزدیک به کاوانی نام برده در ادامه گفت:" اتلتیکو مادرید باشگاه بزرگی است و برای کاوانی گزینه مناسبی به حساب می‌آید. کاوانی شخصا به دلایل مختلف به این انتقال علاقه‌مند است. اولا به خاطر بزرگی باشگاه، دوما به خاطر بازی در لیگ اسپانیا که یکی از بهترین لیگهای دنیا است و سوما به خاطر زبان اسپانیایی و امکان بازی در لیگ قهرمانان".

 

کاوانی از مدتها پیش یکی از هدفهای باشگاه اتلتیکو بوده. قرارداد این ستاره اروگوئه‌ای با PSG در تابستان 2020 به پایان می‌رسد و در نتیجه او می‌تواند طبق قوانین اروپا از تاریخ اول ژانویه امسال با باشگاه‌های دیگر درباره انتقالش مذاکره کند.

 

 

دیدگاه‌ها