کد خبر : 1653931 | 15 آذر 1398 ساعت 19:01 | 77.2K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر چالش سرخ را پایان می‌دهد؟

اختلاف نظر دردسرساز در هیات مدیره پرسپولیس

با انتخاب محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل سرخپوشان به نظر می‌رسد هنوز تعامل مناسبی بین اعضای هیات مدیره شکل گرفته و شنیده‌ها حاکی از اختلاف نظر میان آنهاست.

اختلاف نظر دردسرساز در هیات مدیره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشکلاتی که در ابتدای فصل وجود داشت و هجمه هواداران علیه مدیرعاملی ایرج عرب، وزارت ورزش تصمیم به حضور محمدحسن انصاریفرد در این سمت گرفت. مدیرعامل جدید با سابقه حضور در این باشگاه به عنوان بازیکن و بعد از آن مدیرعامل به نظر می‌رسید با شناخت کافی از شرایط و مشکلات پا به ساختمان میدان پیروزان بگذارد. اما اکنون اخباری مبنی بر اختلاف نظر داخلی بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شنیده و هر روز جدی‌تر دنبال می‌شود.


پرسپولیس در زمین مسابقه اوج گرفته است اما در تیم مدیریتی باشگاه اوضاع چندان بر وفق مراد نیست. اگرچه محمدحسن انصاریفرد در برنامه فوتبال برتر هفته گذشته اطمینان داد که هیات مدیره درهماهنگی کامل مشغول به فعالیت است اما شنیده‌ها از منابع موثق در هیات مدیره چیز دیگری می‌گویند. انصاریفرد اگرچه سمت مدیرعاملی پرسپولیس را از وزیر ورزش گرفت اما در اقدامی عجیب از سوی وزیر عضو هیات مدیره باشگاه نشد و چیدمان کلی هیات مدیره دستخوش تغییر نشد.


در چنین شرایطی و در حالیکه انتقادات شدیدی نسبت به تصمیمات هیات مدیره در برخورد با برانکو و جذب برخی بازیکنان و اعداد قراردادها مطرح است و انصاریفرد هم در همان برنامه به موضوع عجیب قرارداد بودیمیر اشاره کرد، چنین انتقاداتی به مذاق هیات مدیره خوش نیامده و نسبت به مدیرعامل کنونی موضع گرفته‌اند.


در راس گروه مخالف هم هاشمی حضور دارد که بعد از چند صباحی غیبت و قهر در جلسات به دلیل اختلاف نظر با ایرج عرب، با توپ پر برگشت و چالشهایی جدی را مقابل مدیرعامل باشگاه مطرح کرده است. یکی از اصلی‌ترین موضوعات اختلاف هم به معرفی یک عضو حقوقی سابق فدراسیون از سوی او به انصاریفرد برمی‌گردد که از سوی مدیرعامل باشگاه وتو شد و همین موضوع دامنه تقابل عضو هیات مدیره با مدیرعامل را گسترده‌تر کرد.


در حالیکه در تمام طول این سالها اگر قرار به تغییر مدیریت باشگاه هم بود وزیر بیشتر اعضا را تغییر می‌داد و یک گروه هماهنگ را سرکار می‌آورد اما اینبار انصاریفرد زیر نظر گروهی کار می‌کند که اصرار دارند تصمیمات گذشته‌شان در خرید بازیکنان و تغییر سرمربی و حتی قراردادهای تجاری درست بوده و به واسطه اختیاراتشان دست مدیرعامل را برای تغییرات بسته اند.
بنظر می‌رسد حالا انصاریفرد در مقابل مربع شکل گرفته در اعضای هیات مدیره با حضور محمدمهدی نبی، هاشمی، ایرج عرب و البته رغبتی تنهاست و در چنین شرایطی نیاز به ورود وزیر ورزش برای حل مسئله بیش از گذشته احساس می‌شود تا اختلاف طرفین باعث تصمیمات عجیبی علیه باشگاه و تیم نشود.

 

دیدگاه‌ها