کد خبر : 1653932 | 15 آذر 1398 ساعت 16:50 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

با نصف شدن محرومیت

رسمی؛ چلسی مجوز خرید بازیکن پیدا کرد

چلسی امکان خرید بازیکن در ماه ژانویه را پیدا کرد. درخواست استیناف آنها به دادگاه عالی ورزش باعث شده که محرومیت آنها نصف شود.

رسمی؛ چلسی مجوز خرید بازیکن پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، ماه مارس گذشته فیفا به دلیل تخلفات چلسی در زمینه خرید بازیکنان زیر 18 سال این باشگاه را برای دو پنجره نقل و انتقالاتی از خرید بازیکن محروم کرد. به این ترتیب آنها تا تابستان 2020 نمی‌توانستند بازیکن جدید خریداری کنند؛ با این حال، بعد از فرجام خواهی چلسی، در نهایت امروز دادگاه عالی ورزش CAS در رای فیفا تجدید نظر کرده نیمی از محرومیت چلسی را بخشیده است.

 دادگاه حکمیت ورزشی اعلام کرده که این محرومیت به یک پنجره کاهش پیدا کرده است. البته آنها باید 300هزار فرانک سوییس به فیفا پرداخت کنند.

 

 

1453278

 

 

بخشش چلسی در شرایط فعلی می تواند بهترین خبر برای این تیم و مربی جوانش یعنی فرانک لمپارد باشد. لمپارد که علی رغم بدبینی های اولیه توانسته نتایج قابل قبولی در فصل جاری با چلسی بگیرد حالا این امتیاز را دارد که در صورتی که بخواهد در نیم فصل زمستانی تیم خود را تقویت کند و با خرید بازیکنان جدید شانس های آبی پوشان برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان را افزایش دهد.

چلسی هم اکنون با 29 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد و با توجه به بخشیده شدن محرومیتش از خرید بازیکن، لمپارد امیدوار است که بتواند وضعیت این تیم را در نیم فصل دوم بهبود ببخشد.

 

 

1449500

دیدگاه‌ها