کد خبر : 1654019 | 16 آذر 1398 ساعت 10:51 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک، توخل را به مدیران بایرن پیشنهاد داد

هانس فلیک، مربی موقت بایرن مونیخ می‌گوید توماس توخل سرمربی PSG یکی از بهترین مربیان دنیا است و فلسفه فوتبالی او با رویکرد بایرن مونیخ هماهنگی دارد.

فلیک، توخل را به مدیران بایرن پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، مربی موقت بایرن مونیخ می‌گوید توماس توخل، سرمربی آلمانی PSG یکی از بهترین مربیان دنیا است و از این گذشته فلسفه فوتبالی او با رویکرد بایرن مونیخ هماهنگی دارد. به نظر می‌رسد این صحبتهای فلیک به صورت تلویحی به این معنا است که او می‌خواهد به مدیریت بایرن پیام بدهد که اگر به دنبال استخدام یک سرمربی هستند، توخل بهترین گزینه برای این پست خواهد بود.

 

1449723

 

توماس توخل یکی از گزینه‌هایی بوده که رسانه‌های آلمانی در هفته‌های اخیر از او به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل هدایت بایرن اسم برده‌اند. بایرن که در اوایل ماه نوامبر سرمربی سابق خود نیکو کوواچ را اخراج کرده، حالا با هدایت مربی موقت این تیم هانس فلیک بازی می‌کند و به دنبال انتخاب یک سرمربی جدید می‌گردد.

 

از جمله گزینه‌های دیگر مطرح شده برای هدایت بایرن باید به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، آرسن ونگر و مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس اشاره کرد.

 

توخل پیش از عزیمت به فرانسه در فاصله سالهای 2015 تا 2017 سرمربی بوروسیا دورتموند، رقیب بزرگ بایرن در آلمان بوده و در حال حاضر تا سال 2021 با PSG قرارداد دارد.

 

فلیک در آستانه دیدار حساس امروز بایرن مونیخ با بوروسیا مونشن‌گلادباخ، صدرنشین فعلی بوندس‌لیگا در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" همه کسانی که نامزد بدست گرفتن سکان هدایت بایرن شده‌اند مربیان بزرگی هستند. توماس توخل یکی از بهترین مربیان آلمانی است. سبکی که او برای بازی تیمش می‌پسندد و رویکردی که نسبت به فوتبال دارد خیلی خوب است. رابطه شخصی من با توماس همچنان شخصی خواهد ماند و من در حال حاضر فقط روی کارم به عنوان مربی بایرن تمرکز دارم".

 

وقتی از فلیک پرسیده شد که آیا تصور می‌کند در آینده به عنوان دستیار و عضو کادر فنی توماس توخل در بایرن کار کند، او در پاسخ گفت:" همینطور که قبلا هم گفته‌ام من سناریوهای مختلفی را تصور می‌کنم. این تفاوتی در توافق بین من و باشگاه بوجود نمی‌آورد. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

 

1453840

 

مربی موقت بایرن در ادامه گفت:" ما تا پایان سال میلادی 2019 چند بازی دیگر در پیش داریم و باید ببینیم بعد از بازی با ولفسبورگ چه اتفاقی می‌افتد".

 

فلیک در این مدت که هدایت بایرن را به عهده داشته نتایج خوبی گرفته و بایرن در این مدت چهار پیروزی پیاپی بدست آورده هر چند بعد از آن بود که هفته گذشته باواریایی‌ها در مقابل لورکوزن با نتیجه 2-1 شکست خوردند.

 

فلیک با اعلام اینکه بازیکنان بایرن مصمم هستند در بازی مقابل گلادباخ صدرنشین شکست بازی قبل مقابل لورکوزن را جبران کنند گفت:" بازیکنان ما بعد از بازی لورکوزن عصبانی بودند چون ما در آن بازی فرصتهای خیلی زیادی داشتیم ولی بازی را 2-1 باختیم. بایرن می‌خواهد هر سال قهرمان شود و این تیم کیفیت لازم برای رسیدن به این هدف را دارد. ولی امسال تیمهای بیشتری هستند که فوق‌العاده باکیفیت هستند و به همین خاطر است که بوندس‌لیگا امسال هیجان‌انگیزتر شده است".

 

دیدگاه‌ها