کد خبر : 1654039 | 16 آذر 1398 ساعت 11:40 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

از دست دادن اوبامیانگ، نگرانی جدید آرسنال

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره خط حمله آرسنال مذاکرات با این باشگاه برای تمدید قراردادش را متوقف کرده و به گزارش میرر قصد دارد تابستان آینده این تیم را ترک کند.

از دست دادن اوبامیانگ، نگرانی جدید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آرسنال این روزها در بحران به سر می‌برد و کسب نتایج ضعیف، اخراج سرمربی‌اش اونای امری و شایعات مربوط به درگیری در رختکن این تیم و خشم هواداران از وضعیت باشگاه از جمله مشکلات بزرگ این روزهای توپچی‌ها هستند حالا این باشگاه با یک نگرانی جدید روبرو شده است: از دست دادن ستاره بزرگ این تیم، پیر امریک اوبامیانگ.

 

1457257

 

به گزارش روزنامه انگلیسی میرر، اوبامیانگ مذاکرات خود با باشگاه برای تمدید قراردادش را متوقف کرده است. این ستاره گابنی به ادعای میرر قصد دارد در فصل تابستان آتی آرسنال را ترک کند. این مساله مدیران آرسنال را به شدت نگران کرده است.

 

اوبامیانگ 30ساله با شروع فصل تابستان وارد آخرین سال قرارداد خود با آرسنال می‌شود و تا کنون از تمدید قراردادش خودداری کرده است. منابع میرر می‌گویند اوبامیانگ از اینکه آرسنال در بحران به سر برده و نمی‌تواند برای کسب هیچ جامی مدعی باشد عصبانی و ناراحت است.

 

1457258

 

این روزنامه انگلیسی می‌گوید آرسنال اگر نتواند تا فصل تابستان اوبامیانگ را برای تمدید قراردادش با شرایط جدید متقاعد کند چاره‌ای ندارد جز اینکه پیشنهاد باشگاه‌های دیگر برای جذب او را بررسی کند چون در غیر اینصورت در سال 2021 او را به عنوان بازیکن آزاد و بدون دریافت هیچ مبلغی از دست خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها