کد خبر : 1654122 | 16 آذر 1398 ساعت 17:21 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیام بردی:

اوزیل نباید در آرسنال بازی کند!

لیام بردی، ستاره سابق آرسنال، انتقاد شدیدی را نسبت به مسوت اوزیل مطرح کرد.

اوزیل نباید در آرسنال بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل از ابتدای فصل نتوانسته بازی های زیادی در ترکیب آرسنال انجام دهد. در هفته های آغازین فصل اونای امری هیچ علاقه ای به استفاده از این ستاره آلمانی نشان نمی داد اما در ادامه کمی شرایط برای او تغییر کرد ولی با این وجود او هنوز هم شرایط خوبی در جمع توپچی ها ندارد.

 

لیام بردی بین سال های 1973 تا 1980 در آرسنال بازی می کرد. او درباره شرایط اوزیل در آرسنال مصاحبه ای انجام داد و گفت: " آیا اوزیل را دیده اید؟ او در هفته 350 هزار پوند حقوق دریافت می کند و هیچ تلاشی هم انجام نمی دهد. گویی یک بچه درون زمین می بینیم که دائما در حال دویدن به این طرف و آن طرف است.  من فکر می کنم فردی به دلیل این که مربی موقت است، نیمکت نشین کردن اوزیل را برای خودش بزرگ می داند.شما باید به عنوان مربی تصمیمات اساسی بگیرید."

 

 

1448277

 

 

بردی در ادامه گفت: اوزیل نباید در آرسنال حضور داشته باشد. اونای امری دو ماه او را کنار گذاشت اما پس از مدتی نظرش تغییر کرد و او به ترکیب بازگشت؛ موضوعی که در اخراج او تاثیر زیادی داشت.  آرسنال جوان های خوبی دارد که در همه رقابت ها به خصوص بازی برابر لیورپول عالی عمل کرده اند.

دیدگاه‌ها