کد خبر : 1654175 | 16 آذر 1398 ساعت 21:49 | 101.1K بازدید | 0 دیدگاه

تشبیه ستاره کره ای به اسطوره فوتبال برزیل؛

مورینیو: گل سون هیونگ مین؟ او سونالدو است!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از هدایت ستاره ای به نام سون هیونگ مین بسیار خوشحال است.

مورینیو: گل سون هیونگ مین؟ او سونالدو است!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز با نتیجه درخشان 0-5 مقابل برنلی موفق به پیروزی شد. گل سوم این تیم توسط سون هیونگ مین با استارتی فوق العاده از زمین تاتنهام و طی کردن مسافتی در حدود 80 متر به ثمر رسید. ژوزه مورینیو از کل عملکرد تاتنهام در این دیدار رضایت داشته و از بازیکنانش تمجید کرده است.

 

1457124

 

ژوزه مورینیو گفت: "سون هیونگ مین گل فوق العاده ای به ثمر رساند. پیروزی مهمی کسب کردیم و هواداران خوشحال هستند. من از ثبت کلین شیت تاتنهام بسیار رضایت دارم. برنلی حریف بسیار دشواری بود، اما من فکر می کنم تاتنهام خیلی خوب بود وگرنه بازی کردن مقابل برنلی آسان نیست. ما امروز توپ را به خوبی در میدان به حرکت درآورده و از استحکام لازم برخوردار بودیم.

 

همه خوب دفاع کردند، آنها چند فرصت داشتند اما این برنلی است و مقابله با ارسال های این تیم آنهم با بازیکنان خوبی که حریف در محوطه جریمه در اختیار دارد، کار دشواری است، اما ما در بیشتر اوقات بازی با پرس بالا مقابل حریف حاضر شویم. درخشش هری کین تنها معطوف به زدن دو گل نبود و او نقش مهمی در بازی ترکیبی تاتنهام ایفا کرده و بین خطوط به خوبی حرکت می کند. هری کین یک بازیکن و یک شخصیت بزرگ است. 

 

تجربه کار کردن با سون هیونگ مین فوق العاده است، دیروز با پدر و مادرش آشنا شدم و فهمیدم که از کجا آمده و من از هدایت این بازیکن بسیار خوشحالم.  پسر من قبل از این گل نیز سون رو سونالدو صدا می کرد. تنها چیزی که در مورد گل سون به ذهنم خطور می کند این است که وقتی در سال 1996 افتخار حضور در کنار سر بابی راسون را داشتم، رونالدو یک گل خارق العاده به این شکل برابر بارسلونا به ثمر رساند. یادم است که در مورد پارک جی سونگ با الکس فرگوسن صحبت کردم. شاید این یک چیز فرهنگی باشد، این پسر فوق العاده است و من بسیار خوشحالم.

 

1457523

دیدگاه‌ها