کد خبر : 1654240 | 17 آذر 1398 ساعت 10:37 | 73.5K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی: مثل پروپئیچ، پرونده رابسون را حل می‌کنیم؛

استقلال و تراکتور ستاره دار شدند!

امیرحسین فتحی می‌گوید: حکم رابسون جانواریو در کمیته انضباطی فیفا صادر شده و ما می‌خواهیم از محل درآمدها طلب او را بپردازیم.

استقلال و تراکتور ستاره دار شدند!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه «ورزشگاه» حضور یافت و درباره شایعه حذف این تیم از آسیا اظهار داشت: استقلال هر وقت اوج می‌گیرد، مثل الان که بعد از سه چهار سال به صدر رسیده، متاسفانه بازی شایعات شروع می‌شود. ما در کمیته اخذ مجوز حرفه ای، کمیسیون بدوی موفق به گرفتن مجوز شدیم و تائیدیه ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شدند. هفته گذشته ما از طریق فدراسیون فوتبال متوجه شدیم که برای ای اف سی درباره استقلال و تراکتور ابهام به وجود آمده است.

 

فتحی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع به شکایت بازیکنان ارتباط دارد یا خیر، گفت: من بعید می دانم اما بی اطلاع هستم.

 

او درباره شکایت رابسون جانواریو عنوان کرد: این ها ددلاین دارد. اگر اشتباه نکنم مثلا باید درباره 20 جون یا جولای باشد. این فاصله باز نیست که هر وقت دوست داشتند شکایت کنند. اگر هر بازیکنی نظیر رابسون جانواریو از ما شکایت دارد، شکایتش می ماند برای سال بعد. البته رای کمیته انضباطی فیفا DRC درباره او صادر شده و مثل پرونده آقای پروپئیچ در حال رایزنی هستیم تا از محل درآمدهای استقلال در فیفا این را پرداخت کنیم.

 

وی افزود: هنوز این سوال به فدراسیون فوتبال هم مطرح نشده و فقط زیر اسم استقلال و تراکتور در حال بررسی هستند. ما ستاره دار شدیم اما با هماهنگی فدراسیون گفتند که برای استقلال مشکلی نیست. فردا (امروز) نمایندگان ما عازم ای اف سی هستند برای قرعه کشی که شنبه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها