کد خبر : 1654254 | 17 آذر 1398 ساعت 11:25 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی‌خواه: شرف داریم و جلوی تراکتور وا نمی‌دهیم

قائم اسلامی خواه می گوید شایعه درباره بازی تراکتور و ماشین سازی حرف غیر فوتبالی هاست.

اسلامی‌خواه: شرف داریم و جلوی تراکتور وا نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما راجع به دربی تبریز گفت: این بازی دربی است و سه امتیاز آن برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. ما انگیزه زیادی داریم که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و در جدول بالاتر از تراکتور قرار بگیریم.

 

او درباره شایعه شکست مصلحتی ماشین به تراکتور عنوان کرد: چنین شایعاتی همیشه بوده اما حرف غیر فوتبالی هاست چون هر تیمی برای شرف و آینده خودش نیاز دارد تا در هر بازی خوب کار کند. تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و همه هم قسم هستیم که از هر بازی امتیاز کامل برسیم.

 

اسلامی خواه با اشاره به مالکیت مشترک دو تیم گفت: مالک تیم خیلی آدم با شرفی است که در این وضعیت اقتصادی دو تیم را اداره می کند. هیچ وقت چنین توصیه هایی نبوده چون اگر باشد ما برای بازی های دیگر هم انگیزه نخواهیم داشت.

 

وی درباره محرومیتش از بازی با تراکتور هم اظهار داشت: تمام انگیزه ام این بود که مقابل تراکتور بازی کنم، چند بازی اخیر خوب کار کردم و امیدوار بودم مقابل تراکتور و هوادارانش هم بازی کنم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و 4 کارته شدم. اما تلاش می کنم در دیگر بازی ها به میدان برود.

 

قائم اسلامی خواه در خصوص وضعیت ماشین سازی در جدول گفت: تیم ما پتانسیل زیادی دارد و همانطور که کادرفنی در هفته های اخیر گفتند ما تلاش می کنیم تک رقمی باشیم اما از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم که بالای جدول باشیم. مهم نیست الان کجای جدول هستیم، ما باید در هر بازی برنده شویم و تا جایی که ممکن است خودمان را بالا بکشیم. باتوجه به این که یک بازی عقب افتاده هم داریم، می توانیم به رتبه بهتری هم برسیم.

 

او راجع به حرف منتقدان که ماشین سازی را کاندیدای سقوط می دانستند، توضیح داد: من تقریبا هفته ششم به تیم اضافه شدم اما تفکری که آقا رسول به تیم تزریق کردند، این بود که بتوانیم بالای جدول بمانیم. برای ایشان حواشی رسانه‌ها و اطرافیان مهم نبود و مسئله مهم این بود که ما بتوانیم بهتر خودمان را درک کنیم که چه جایگاهی می توانیم داشته باشیم. ما با تمام مدعیان بازی کردیم و بازی های خوبی را ارائه کردیم. ما می توانیم باتوجه به پتانسیل جوانی، تدابیر کادرفنی و حمایت هواداران در میان تیم های بالای جدولی باشیم.

دیدگاه‌ها