کد خبر : 1654360 | 17 آذر 1398 ساعت 17:00 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه توخل از زوج رویایی پی اس جی

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، معتقد است که نیمار و کیلیان امباپه به زوج فوق العاده ای در خط حمله این تیم تبدیل شده اند.

تمجید ویژه توخل از زوج رویایی پی اس جی

به گزارش " ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ یک فرانسه مهمان مون پولیه بود و در نهایت با گل های نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی به پیروزی دست یافت. نیمار و امباپه در این فصل با مصدومیت هایی روبرو بوده اند و به همین دلیل دقایق بازی این دو ستاره در کنار هم بسیار کم بوده است.

 

توماس توخل اما معتقد است که نیمار و امباپه به زوجی فوق العاده تبدیل شده اند. او در این باره گفت: " هر دو آن ها شرایط آسانی را پشت سر نگذاشته و مدتی به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده اند. این دو به تازگی در کنار هم قرار گرفته اند و به همین خاطر شرایط کمی برای آن ها دشوار است. در مقطع کنونی زیاد بازی کردن امباپه کمی برای او دشوار است، اما نیمار با توجه به تجربه بیشتر، در شرایط سخت واکنش بهتری نشان می دهد. در نهایت ما با درخشش این دو مقابل مون پلیه به پیروزی رسیدیم "

 

 

1457848

 

 

توخل در ادامه گفت: " پیروزی خوبی  مقابل مون پلیه به دست آوردیم. پیروزی در چنین دیدارها و ورزشگاه هایی بسیار سخت و دشوار است. آن ها بسیار با کیفیت عمل کردند کردند اما خوشبختانه با سعی زیاد پیروز شدیم."

دیدگاه‌ها