کد خبر : 1654417 | 17 آذر 1398 ساعت 21:45 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مورینیو به احتمال جدایی اریکسن

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام در مورد آینده کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی اسپرز صحبت کرد.

واکنش مورینیو به احتمال جدایی اریکسن

 

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستن اریکسن، هافبک خلاق و 28 ساله تاتنهام در تابستان سال بعدی به پایان می رسید و هنوز توافقی بین طرفین برای ماندن اریکسن انجام نشده است. اگر تاتنهام خواهان حفظ این بازیکن تا پایان فصل باشد، در تابستان بعدی هیچ عایده ای از فروش او نخواهد داشت و به همین دلیل اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی اریکسن در زمستان پیش رو و انتقال به تیم هایی چون رئال مادرید، یوونتوس یا منچستریونایتد منتشر شده است. ژوزه مورینیو مدعی شد در این رابطه مهم ترین موضوع برای او منافع باشگاه خواهد بود.

 

1457900

 

ژوزه مورینیو گفت: "تا زمانیکه اتفاقی رسمی در مورد آینده کریستن اریکسن رخ ندهد و همه چیز معطوف به همین حدس و گمانه زنی ها در مورد این بازیکن باشد، حرف زیادی در مورد گفتن برای آینده اریکسن ندارم.

 

البته من در این رابطه با کریستن اریکسن مکالماتی داشته ام، اما قطعا من تلاش می کنم تا از باشگاه تاتنهام و منافع این تیم به بهترین شکل ممکن دفاع کنم. باشگاه من از بازیکنان مهم تر است و بازیکنان نیز از من مهم تر هستند، اما باشگاه تاتنهام از همه ما مهمتر است و من اینگونه فکر می کنم. من نمی توانم در مورد آینده کریستن اریکسن به شما پاسخ دهم و من فکر می کنم خود اوست که باید به شما بگوید قرار است چه اتفاقی رخ دهد."

دیدگاه‌ها