کد خبر : 1654440 | 17 آذر 1398 ساعت 23:03 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مذاکرات بارسلونا با ستاره اینتر؟

اخبار حاکی از جدی تر شدن احتمال انتقال لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر به بارسلونا است.

آغاز مذاکرات بارسلونا با ستاره اینتر؟


به گزارش "ورزش سه"، اینتر در فصل جاری و زیر نظر آنتونیو کونته نتایج درخشانی گرفته و در صدر جدول سری آ قرار دارد که بی شک یکی از دلایل اصلی این روند درخشش و گلزنی های متوالی لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله نراتزوری است.

 

1440976

 

نشریه توتو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد احتمال دارد مذاکرات بین مدیر برنامه این بازیکن و باشگاه بارسلونا برای انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ در هفته جاری انجام شود. مدیر برنامه مارتینز این هفته به میلان سفر کرده و قصد دارد بعد از تماشای بازی با رم، دیدار حساس این هفته اینتر در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا را نیز از نزدیک ببیند.

 

اما به نظر می رسد تماشای این دو دیدار، تنها دلیل سفر مدیر برنامه لائوتارو مارتینز به شهر میلان نبوده و قرار است در مورد آینده این بازیکن نیز مذاکراتی انجام شود. اینتر خواهان حفظ مهاجم گلزن خود است، اما برای تمدید عجله ای ندارند و در پایان سال برای تمدید احتمالی قرارداد، مذاکرات جدی خود را آغاز خواهند کرد. اما بارسلونا که علاقمند به خرید لائوتارو است، ممکن است همین هفته و در خلال سفر مدیران خود به شهر میلان برای دیدار مقابل اینتر با مدیر برنامه مهاجم آرژانتینی وارد مذاکره شده و احتمال انتقال این بازیکن به نوکمپ را مورد بررسی قرار دهند.

دیدگاه‌ها