کد خبر : 1654650 | 18 آذر 1398 ساعت 18:20 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم باید پیش چه کسی بروم

حمیداوی: نماینده خوبی برای هندبال استان بودیم

مالک باشگاه شهرخودرو با کنایه دیدار تیمش برابر سپاهان را هندبال توصیف کرد.

حمیداوی: نماینده خوبی برای هندبال استان بودیم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی پس از پایان دیدار تیم های شهرخودرو و سپاهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه"، درباره بغض سرمربی تیمش در نشست مطبوعاتی گفت: من فکر می کنم بغضی که یحیی در نشست خبری داشت فقط مربوط به او نمی شد و کل استان خراسان و هرکسی که این بازی را دید بغض کرد. البته پیش از گفتن هر حرفی بهتر است به تیم سپاهان و هواداران این تیم و آقای قلعه نویی خسته نباشید بگویم. درباره بازی هم باید بگویم که هندبال خوبی در این بازی دیدیم. ما هم به عنوان نماینده هندبال استان توانستیم با سپاهان مساوی کنیم.

 

او درباره این دیدار ادامه داد: خیلی خیلی دلگیرم و نمی دانم باید پیش چه کسی باید برویم؟ مگر می شود دو پنالتی و چهار هند را داور این دیدار نبیند و نگیرد؟ واقعا نمی دانم چه باید بگویم.

 

مالک شهر خودرو درباره تغییر ساعت دیدار و برگزار شدن آن در ساعت 14:30 گفت: درباره این موضوع سعی می کنم چیزی نگویم اما واقعیت این است که با برگزاری بازی در ساعت 14 یعنی ما خیلی از هواداران دانش آموز و دانشجو و کارمند را نداریم اما باز هم همان طور که همه دیدند ما در ساعت 14 دوازده هزار هوادار داشتیم و فکر می کنم می توان به این موضوع افتخار کرد.

حمیداوی درباره شرایط این تیم و بازگشت به شرایط خوب گفت: من قبلا گفتم و باز هم می گویم فوتبالی که یحیی و تیمش ارائه می دهند یکی از جذابترین بازی هایی است که می توان آن را دید. در دیدار برابر استقلال هم دیدیم که ما مقابل 60 هزار هوادار روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. ما فوق العاده بودیم و امروز هم بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و این را همه دیدند. البته با اجازه داور اگر می گویم فوتبال، جسارت می کنم بهتر است بگویم امروز ترکیبی از فوتبال و هندبال خوبی را دیدیم.

 

دیدگاه‌ها