کد خبر : 1654652 | 18 آذر 1398 ساعت 18:26 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه ها علیه سپاهان حرف می زنند؛

کیانی: فقط صحنه‌هایی که به سود ما بوده می بینید؟

مهدی کیانی می گوید داوری ها در مسابقات زیادی علیه سپاهان بوده است.

کیانی: فقط صحنه‌هایی که به سود ما بوده می بینید؟

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی یکی دیگر از نفراتی بود که در میکسدزون ورزشگاه امام رضا در میان خبرنگاران مشهدی و البته چندین خبرنگار که از تهران خودشان را به مشهد رسانده بودند، احاطه شد و درباره بازی اینطور صحبت کرد: امتیازت زیادی از دست دادیم و آمده بودیم که ببریم. بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم.  به داوری احترام می گذاریم ولی محمد محبی بازیکن خوب ما را اخراج کرد و تیم ما را تحت فشار گذاشت.


خبرنگاری از او پرسید در مورد دو صحنه هند نظر بدهد که او افزود: اصلا هند نبود قبلش من تکل زدم و خورد به پای من و بعد خورد به دست بازیکنان ما. این صحنه ها با قوانین جدید پنالتی نیست.

خبرنگاری از کیانی در مورد اشتباهات متعدد داوری برای تیم سپاهان پرسید و اینکه داوری ها برای این تیم مورد دار است. کاپیتان سپاهان به این موضوع واکنش تندی نشان داد و گفت: اصلا اینطور نیست. شما دارید داوری ها را مورد دار می کنید. هفته های قبل پنالتی روی علی قربانی را نگرفتند و صحنه های دیگری را برای ما نگرفتند. در امتیازاتی که از دست دادیم، داوری نقش داشته. بازی با پارس جنوبی جم بازیکن حریف از هشت متری خودش را پرت کرد و پنالتی گرفت. آنها را نمی بینید و این ها را می بینید؟ سال گذشته امتیازاتی که از دست دادیم، داوران خیلی تاثیر داشتند. باز هم احترام گذاشتیم و این بازی هم اگر محبی اخراج نمی شد، گل می زدیم به شهر خودرو.

 

او دوباره توضیح داد: ببینید من تکل زدم و توپ به پای من خورده است. در این شرایط با قوانین جدید پنالتی نیست.


مهدی کیانی در پایان و در واکنش به حرف های خبرنگاری که گفت به هر حال صحنه های بازی در برنامه های تلویزیونی آنالیز خواهد شد، اینگونه حرف هایش را خاتمه داد و گفت:‌ الان چند برنامه هستند ولی همه آنها علیه سپاهان حرف می زنند.

دیدگاه‌ها