کد خبر : 1654662 | 18 آذر 1398 ساعت 18:46 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

از باخت تراکتور تحت هر شرایطی ناراحت می‌شوم

نریمان جهان: نان حلال می‌بریم و تراکتور را بردیم

کاپیتان ماشین سازی بعد از پیروزی مقابل تیم سابقش ابراز امیدواری کرد تراکتور در ادامه فصل بتواند با کسب نتایج مناسب هوادارانش را راضی کند.

نریمان جهان: نان حلال می‌بریم و تراکتور را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان که پیش از این سابقه حضور در تراکتور را در کارنامه دارد، موفق شد در این دربی با پیروزی تیمش از زمین خارج شود. او در خصوص نتیجه شکل گرفته گفت: بازی حساس و مهمی بود. تراکتور چند بازی بود که نتیجه نگرفته بود. از طرفی شخصاً خوشحالم که تیمم برده است اما از طرف دیگر، به خاطر شرایط تراکتور ناراحت هستم و حتی گریه‌ام هم گرفت. نمی‌دانم مشکل تراکتور کجاست. امیدوارم شرایط این تیم هر چه زودتر بهتر شود به بالای جدول که حقش است برسد.

 

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره دلایل ناکامی تراکتور طی هفته‌های اخیر گفت: درون این تیم نیستم و نمی‌دانم موضوع چه هست. نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم، فقط آرزو می‌کنم شرایط تراکتور هر چه زودتر بهتر شود. من فوتبالم را از امیدهای تراکتور شروع کردم و سالها در این تیم بازی کرده‌ام. خاطرات خوبی با این تیم دارم که هیچ‌وقت از یادم نمی‌رود.
نریمان جهان با اشاره به پیروزی ماشین سازی گفت: هر دیداری که تراکتور نمی‌تواند برنده باشد من ناراحت می‌شوم؛ امیدوارم شرایط بهتر شود. نتیجه امروز عادلانه بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم. سعی کردیم جوانمردانه بازی کنیم و نان حلال به خانه ببریم.

 

وی در پایان درباره اینکه آیا می‌تواند روزی دوباره به تراکتور بازگردد گفت: جواب این سؤال را همه می‌دانند. معلوم است که دوست دارم برگردم، اما به مدیران باشگاه بستگی دارد. هر زمان که از تراکتور پیشنهاد داشته باشم، به پیشنهادات دیگر اصلاً فکر نمی‌کنم. حتی زمانی که به پرسپولیس رفتم، حتی پیشنهادی از تبریز هم نداشتم و به همین خاطر از تبریز خارج شدم. اگر پیشنهاد داشته باشم، بدون شک آن را قبول می‌کنم.

دیدگاه‌ها