کد خبر : 1654663 | 18 آذر 1398 ساعت 18:48 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج محبی اشتباه بود

مصلح: پنالتی؟ نه تصمیم داور کاملا درست بود

مدافع چپ سپاهان با اشاره به عملکرد تیمش مقابل شهرخودرو، 10 نفره شدن سپاهان را عامل از دست دادن امتیاز در این بازی دانست.

مصلح: پنالتی؟ نه تصمیم داور کاملا درست بود

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح که در این فصل راهی اصفهان شده تا با پیراهن سپاهان به بازی ادامه دهد، در بازی امروز فرصت حضور در ترکیب اصلی را مقابل شهرخودرو را به دست آورد. او در پایان این دیدار که با تساوی دو مدعی همراه بود، گفت: دیدار بسیار پرفشاری بود. شهرخودرو تیم خوبی است و تیم‌های گل‌محمدی همیشه خوب بازی می‌کنند. تا وقتی 11 نفره بودیم، خوب بازی کردیم؛ حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. بعد از اینکه 10 نفره شدیم، تحت فشار قرار گرفتیم و روی کرنر گل خوردیم.


مصلح در واکنش به اینکه شهرخودرو در این بازی می‌توانست دو پنالتی نصیب خود کند گفت: کارشناسان باید در این خصوص نظر دهند. فکر می‌کنم یکی از توپ‌ها به دست محمدرضا برخورد کرد اما قانون جدید می‌گوید اگر توپ به سر و سپس به دست برخورد کند، پنالتی نیست. لحظه برخورد توپ به نورافکن را هم واقعا ندیدم. به نظرم کارت زرد دوم محبی هم درست نبود. هر چند درباره این صحنه هم کارشناسان بهتر است نظر بدهند.


مدافع چپ سپاهان درباره عملکرد نامناسب خط دفاعی طلایی‌پوشان طی هفته‌های اخیر گفت: خط دفاع خوبی داریم. گل خوردن هم جزیی از بازی است و گاهی پیش می‌آید اما فکر می‌کنم هنوز هم جزو بهترین خطوط دفاعی لیگ هستیم. امروز هم اتفاقی روی ضربه کرنر گل خوردیم اما امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم.

دیدگاه‌ها