کد خبر : 1654710 | 18 آذر 1398 ساعت 20:24 | 77.2K بازدید | 0 دیدگاه

در انتقاد به شیوه مدیریت مدیران؛

علی کریمی: باشگاه استقلال را تعطیل کنید برویم خانه‌مان!

علی کریمی انتقاد تند خود را متوجه مدیران این تیم کرد که علیرغم هشدارهای استراماچونی طی هفته‌های اخیر آن را جدی نگرفته بودند.

علی کریمی: باشگاه استقلال را تعطیل کنید برویم خانه‌مان!

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در پایان بازی با پیکان که با تساوی لحظه پایانی سرخپوشان همراه بود، انتقادات خود را متوجه باشگاه و مدیران آن کرد.


هافبک استقلال درباره اینکه در بازی امروز با حواشی شکل گرفته تمرکز لازم را نداشتند و دقایق پایانی بازی را با تساوی به پایان رساندند گفت:  در مورد امروز نمی توانم صحبت کنم. فاجعه ای که رخ داده برای امروز نبود. موقعی که می خواستند تیم ببندند پایه های اصلی تیم را نمی خواستند. کاپیتان تیم، کاپیتان دوم تیم، روزبه چشمی و من و دیگر بازیکنان را نمی خواستند. به هر دلیلی بازیکن را مقابل هوادار گذاشتند. وقتی فصل شروع می شود مربی و بازیکنان تمرکز را از دست می دادند. این از اول فصل. الان هم برای من قابل درک نیست که تیمی که رشد کرده و مجموعه ای از بازیکن و هوادار تلاش کردند چرا این رفتار را می کنند. از فصل گذشته این همه بازیکن رفتند. چطور این همه هوادار را نادیده می گرفتند. ما در طول 90 دقیقه امروز تمرکز نداشتیم. دست خودمان هم نبود و تمرکز نداشتیم.

 

هافبک استقلال در ادامه گفت: در مورد مدیریت که بخواهم صحبت کنم چطور باید بگویم وقتی همه چیز آن معلوم است.
وی درباره جلسه برگزار شده در جمع بازیکنان شب قبل از بازی گفت: آن مساله یک چیز خصوصی است و دلیلی ندارد بخواهم درباره اش صحبت کنم. خود مدیران باید صحبت کنند. ولی باید یک چیز دیگر بگویم. تقریبا هر هفته مشکل داشتیم. امروز هم دقیقا پنالتی صد در صد ما را ندیدند. دیگر چطور باید برای ما پنالتی بگیرند. بعد توپی که امروز برخوردی نداشتیم آن صحنه را خطا می گیرند. جواب این همه هوادار عاشق را چه کسی می دهد. ما تلاش می کنیم تا نتیجه بگیریم اما انگار هیچکس ما را نمی بیند. اگر اینجوری است تعطیلش کنید تا برویم خانه مان!

 

کریمی درباره اینکه گفته می شود بازیکنان از هفته ها قبل از رفتن استراماچونی باخبر بودند گفت: نه، مشکل آقای استراماچونی پول نبود و اهمیت بود. به این تیم اهمیت داده نشده و مشکلاتی که حالا حالاها خواهد بود به استراماچونی چندین بار اخطار آن را داده بود اما هیچکس توجهی نکرد. از خیلی وقت است و از روز اولی که آمد هشدار داد و گفت باید وضعیت را بهتر کنید اما انگار الان هم اتفاقی نیفتاده.

 

هافبک ملی پوش استقلال درباره اینکه گفته می شود با مجیدی جلساتی برای قبول هدایت این تیم انجام شده گفت: من که خبری ندارم و چندین ساعت اخیر درگیر بازی بودیم.
وی درباره اینکه خلیل زاده گفته اگر استراماچونی نیاید به دنبال مربی ایرانی خواهند بود گفت: من بازیکن هستم و نمی توانم نظری درباره مربی بدهم. ما با مربی قبلی رشد کردیم و هماهنگ شده بودیم. با فوتبالی که بازی می کردیم هیچ تیمی طی سالیان اخیر ندیده بود. خیلی راحت و هماهنگ بودیم و مگر می توان گذشت از این تیم با این همه هوادار؟
علی کریمی در پایان این گفتگو اعلام کرد بعد از اینکه استراماچونی این تیم را ترک کرده، تماسی با وی نداشته است.

دیدگاه‌ها