کد خبر : 1654721 | 18 آذر 1398 ساعت 21:12 | 71.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند هافبک استقلال به مدیران باشگاه

آقای فتحی و رفقا فحش خوردن را دوست دارید که ماندید؟

هافبک استقلال در پایان دیدار مقابل پیکان حمله تندی به مدیران این باشگاه داشت و آنها را به بی‌خیالی متهم کرد.

آقای فتحی و رفقا فحش خوردن را دوست دارید که ماندید؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در روزی که سرمربی اش را روی نیمکت نداشت با تساوی برابر پیکان به کار پایان داد و روزبه چشمی از آن به عنوان روز سیاه تاریخ استقلال یاد کرد و گلایه تندی را متوجه مدیران این باشگاه داشت.

 

هافبک استقلال در پایان بازی درباره شرایط تیم گفت: دیشب هیات مدیره یک جوری آمده هتل و صحبت کرده که انگار یک بازیکنی از جمع 25 رفته و عیبی ندارد و جایگزین می کنیم. حالا انگار مهم نیست و جایگزین می‌کنیم حتی اگر ستاره تیم باشد! ما خیلی وضع مان خراب و افتضاح است. ما مربی مان رفته و بعد از 12 هفته آمده صدر جدول و حالا برود؟ این بازیکنانی که هستند در تاریخ لیگ برتر از نظر نجابت نخواهید دید. 4 درصد دریافتی من و وریاست. خودم و وریا را می گویم که در جریان هستم 65 میلیون دریافتی داشتیم. البته باید بگویم دریافتی داشته‌ایم و فردا نیایند بگویند اشتباه گفته‌ام و 30 درصد گرفتیم اما مربوط به فصل گذشته بوده است. امسال 65 میلیون و 102 میلیون که بنده گرفتم. هفته چهاردهم هستیم و نیم فصل تمام می شود و کمترین دریافتی را کدام تیم داشته؟ استقلال تهران هستیم اما این دریافتی ما بوده است.


روزبه چشمی درباره اینکه چه کسی مقصر است گفت: کی مقصر است؟ سرمربی نصف شب برود؟ این بازی را اصلا ما می‌بردیم، اصلا هفته بعد شاهین را ببریم بعد که چه؟ سرمربی یک سری صحبت با من و وریا کرد که شرایط خراب است و پول ما را ندادند. یک سری مشکلات هستند، یک بار پول ریختن و حساب بلوکه شد. همه این حرف ها را قبل از بازی سپاهان با ما داشت. آمد جلو و قبل از بازی پدیده امیدوار بود این اتفاقات حل شود اما یک قدم مثبت هم برداشته نشد. می گویند پول را زدیم اما برگشت خورده، به من چه که برگشت خورده. زودتر می زدید و مگر نمی دانستید که ما تحریم هستیم. گذاشتید دقیقه 90 مثل همه کارهای تان. یک بازیکن شاید این را ببیند عکس العملی نداشته باشد اما مربی نه. فصل پیش هم این اتفاقات افتاده بود و مربی واکنش نشان نداد، همه که مثل هم نیستند. شما نیمکت ما را دیدید؟ مگر می شود استقلال تهران سرمربی نداشته باشد!

 

یک سری اخبار را شما می دانید اما هیات مدیره نمی داند. یک عضو هیات مدیره نمی داند که ما چقدر دریافتی داشتیم. مگر شما زیر مجموعه هم نیستید؟ مگر شما با هم جلسه نمی گذارید؟ پس چطور نمی دانید که چقدر دریافتی داشته. آقا ما صد مشکل داشتیم؛ از بی پولی و بی زمینی. در یک سری بازی ها ما پول هتل نداشتیم اما حرفی نزدیم. یک بازیکن حرف نمی زند، 10 بازیکن حرف نمی زند اما سرمربی تیم نمی تواند. سرمربی تیم سه هفته فرصت داده و از بازی سپاهان به ما گفته. بعد دیشب می آیید و می گویید ما شوکه شدیم؟ نه، ما شوکه نشدیم چرا که ما از سه هفته قبل می دانستیم. بعد شما شوکه شدید؟
وی درباره گریه عارف غلامی گفت: هر چقدر بگویم بازی تاثیر نداشته. وقتی سرمربی و اعضای کادرفنی نباشند. ما فقط بهزاد غلامپور را داشتیم. مگر می شود تاثیر نگذاشته باشد حتی برای بازیکن باتجربه چه برسد به عارف که بازیکن جوانی است. ما امروز از نظر بازی افتضاح بودیم. خود من نفر اول. هر چقدر صحبت کنیم نمی توانید شرایط را در بازی درست کنید. پیکان باید صد درصد بازی را می برد و بهتر از ما بود.


روزبه درباره اینکه وریا هم گلایه هایی از استراماچونی بابت این ترک ناگهانی داشته گفت: این بحث مدیریتی است و صحبت وریا را شنیدید. ما فقط یک گلایه از استراماچونی داریم که ما 5 هفته تا نیم فصل بازی داریم. او به خاطر ما تا اینجا ماند. فکر می کنم اگر سه بازی هم می ماند. فکر می کنم 20 روز اتفاق بزرگی برای ایشان نبود. اصلا بعد از این بازی می رفتند و می آمدند خداحافظی. ایشان روز قبل از بازی در تمرین لباس شخصی آمدند و روز قبل از بازی هم آمدیم دیدیم هیچ کس نیست. این برای یک تیم لیگ سومی هم فاجعه است چه برسد به استقلال تهران. اینکه بی خیال هستند خیلی عجیب است. اصلا بحث من این نیست که بروند اما اگر زورتان نمی رسد و امکانات نیست و اگر به هر دلیلی شرایط را فراهم نمی کنند چرا می مانید؟ دوست دارم فحش بخورم؟ چرا باید بمانیم وقتی مفید نیستیم؟ این صندلی مگر چه دارد وقتی خودشان می گویند از نظر مالی هم چیزی ندارد.


هافبک استقلال درباره اینکه مطالبات بازیکنان از وزارت ورزش چیست گفت: اولین نفری که باید کمک می کرد از خیلی وقت پیش به نظرم جناب وزیر بود. چیکار باید با این هوادار و بازیکنان کرد؟ ما الان شدیم تیمی که اسمش استقلال ایران و پرافتخار آسیا که بی صاحاب شده و گذاشته اند یک گوشه. داوری ضربه بزند، باشگاه ضربه بزند، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بزنند، اسپانسر بزند ولی صدایی کسی در نیاید. ما بازیکنان شدیم یک تیم بی صاحاب و هر کسی آمد یکی بزند و مشکلی نیست و می گویند این ها که صدای شان در نمی آید. اگر اسپانسر وقتی دو سال پیش پول ما را نمی داد می رفتیم یقه اش را می‌گرفتیمم، الان می آیند می گویند از فلان اپراتور اینقدر طلب داریم و از فلانی اینقدر طلب داریم. اگر دو سال پیش یقه این ها را می گرفتید الان شرایط تیم این نبود. شما با خودتان هم هماهنگ نیستید. شما اعضای هیات مدیره با مدیرعامل هماهنگ نیستید. یا هماهنگ نیستید یا روراست نیستید. شما یا دارید به ما دروغ می گویید یا روراست نیستید. مگر می شود عضو هیات مدیره نداند من بازیکن چقدر پول گرفته‌ام؟ با دروغ نمی شود کاری کرد. شاید من یک بازی کنم، دو تا یا 10 تا بازی و بالاخره باید جمع کنم بروم. شما با دروغ دارید کار می کنید. نه الان و از دو سال پیش. نه این مدیرعامل که خیلی های دیگر. با دروغ نمی شود کار کرد. یکی یک بلایی سرتان می آورد! اصلا برای آنها مهم نیست که هوادار ناراحت است و چه بلایی سر تیم آمده. ما 10 هفته فوتبال بازی کردیم چه شد؟ همان بازیکنانی امروز اینجوری بازی می کنند و دو پاس نمی توانیم به هم بدهیم.


چشمی در واکنش به اینکه علیرغم مشکلاتی که پیش آمده هیچکس واکنشی به آن نداشته و شاهد استعفا هم نبوده‌اند گفت: همین است دیگر! دقیقا همان بی خیالی است که می گویم. آقای استراماچونی رفت و دو روز هم ما تلاش می کنیم. اصلا نباید می گذاشتند کار به اینجا بکشد که دنبال وکیلش باشید و بروید خانه اش! این مردم هیچی ندارند و وضع اقتصادی که افتضاح است. آنها دلشان خوش است که بیایند یک بازی ببینند آن هم این بلا را می آورند. که از صبح بروند دم باشگاه و بعد بیایند اینجا. اگر زندگی به آنها فشار نیاورد هیچکس فحش نمی دهد. اگر به من بازیکن فحش می دهند من دلیلش را می دانم. اگر یک روز بد باشم و به من فحش بدهند دلیلش این است که هزارتا مشکل دارند و دلشان به استقلال خوش است و آن هم بخواهد این شکلی باشد که دیگر چه کنند. 72 ساعت نگذاشتید این تیم بالا بماند و سه روز مردم خوشحالی کنند. سریع دو دو تا چهار تا کردید ببینید چه کنید. دیگر بازیکن ندارند که آن را بگیریم. دیگر تیام و جپاروف و ... ندارند که بخواهیم بگیریم و آخر فصل هم نشده که بلایی سرش بیاوریم و پس بیاییم سرمربی اش را بگیریم! ما در این بازی 5 گل هم می خوردیم برای این آقایان مهم نبود.


هافبک استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی نیز گفت: شما مربی را چه زمانی عوض می کنید؟ ما الان صدر جدول هستیم و شما الان مربی ما را بگیرید و یک مربی دیگر بیاورید؟ ما الان با استراماچونی نتیجه گرفتیم و شما فراری اش دادید و اصلا بروید پوچتینو را بیاورید دیگر فایده ندارد وقتی مربی موفق تیم را فراری داده اید. چه ایرانی و چه خارجی. آن کسی که باید می ماند، رفته.


روزبه چشمی درباره امیدش برای بازگشت استراماچونی نیز گفت: حتی اگر ایشان فردا صبح برگردد و در تمرین حضور داشته باشد جواب این دو امتیازی که از دست دادیم چه می شود. بعد از همه این ها از آقای استراماچونی هم ناراحت هستیم و ایشان باید جوابگوی این دو امتیاز باشد. الان مربی برگردد و کسی اما این بازی را یادش می رود؟ کسی این مساله که نیمکت ما امروز سرمربی نداشت موقع تعویض را یادش می رود؟ این ها را دیگر هیچکس یادش نمی رود.


 

 

دیدگاه‌ها