کد خبر : 1654826 | 19 آذر 1398 ساعت 11:32 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

طفل شیرین فوتبال بر بلندای قله (عکس)

شاگرد سعید مفتخر در تیم ایرانجوان بوشهر بعد از گلزنی های متعدد در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حالا بر بلندای قله قرار گرفته و آقای گل لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای بازی در تیم ایرانجوان؛ حریفان خیلی مهدی قائدی را جدی نمی گرفتند و حتی می گفتند او با این قد و قامت و جثه نحیفی که دارد در تقابل با مدافعان کم خواهد آورد اما در همان سال لیگ یک او نزدیک به 10 گل برای تیم ایرانجوان بوشهر به ثمر رساند و به خاطر این گل ها بود که از سوی امیر حسین پیروانی به تیم ملی جوانان دعوت شد تا شانس بازی در جام جهانی 2017 جوانان را به دست بیاورد و در ادامه با یک قرارداد 3 ساله به استقلال آمد. باشگاه ایرانجوان به خوبی می دانست که مهدی قائدی مهره گرانی است و به همین خاطر مبلغ رضایتنامه او را 600 میلیون تومان عنوان کرد که استقلالی ها بدون درنگ آنرا پذیرفتند.

 

1458459

 

با این حال نمی شود منکر شد مهدی این فصل بهتر از همیشه برای استقلال بازی می کند. او در فصل اول حضور در استقلال هم با هدایت علیرضا منصوریان به بازی گرفته می شد. شفر هم به او بازی می داد اما با آمدن استراماچونی شکل بازی مهدی قائدی تغییر کرد و حالا او آقای گل لیگ برتر است. این تغییر و تحول حاصل ساعت تمرین و تلاش است. استراماچونی و دستیارانش به مهدی یاد دادند به هنگام حمله کجا جایگیری کند و چگونه به توپ ضربه بزند. کاری که پیش تر شاید با او انجام نمی شده و اگر هم می شده با این شدت و حدت نبوده. امروز مهدی قائدی با فوتبالش مورد بحث و توجه است و با این میزان توجه اصلا نیاز به پرداختن به حاشیه ندارد.

 

طفل شیرین فوتبال ایران که به باشوغریبه کوچک معروف است اینروزها در استقلال تبدیل به بازیکن بزرگی شده است و اگر در ادامه هم قدرشناس موقعیتی که در آن قرار گرفته باشد، می تواند باز هم رو به جلو حرکت کند و بعد از تیم امید به تیم ملی هم دعوت شود و حتی شانس حضور در جام جهانی 2022 را پیدا کند. مهدی البته در فصلی که یاد گرفته به خوبی گل بزند خوب هم پاس گل می دهد و خلاصه اینکه از دو فصل پیش مفید تر بازی می کند.

 

1458460

دیدگاه‌ها