کد خبر : 1654915 | 19 آذر 1398 ساعت 17:41 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: همه از اینتر-بارسا حرف می زنند ولی....

سرمربی دورتموند معتقد است بر خلاف تصورات، شکست دادن اسلاویا کار ساده ای نیست و تیمش بدون توجه به نتیجه بارسا-اینتر، باید به پیروزی بر حریف چک فکر کند.

فاوره: همه از اینتر-بارسا حرف می زنند ولی....

به گزارش"ورزش سه"، بوروسیا دورتموند در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف اسلاویا پراگ برود. این دیدار درحالی برگزار می‌شود که دورتموند به همراه اینتر ۷ امتیازی هستند و هر دو تیم شانس صعود به دور بعد را دارند.

اینتر در بازی های رودر رو نتایج بهتری نسبت به دورتموند کسب کرده و به همین دلیل دورتموند برای صعود به دور بعد باید حتما پیروز بازی شود و از طرف دیگر هم اینتر برابر بارسلونا امتیاز از دست دهد.

 

 

1454677

 

 

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند در نشست خبری بازی با اسلاویا گفت:« خوشبختانه همه بازیکنان به خوبی خود را آماده این دیدار کرده‌اند و تنها اکسل ویتسل است که به خاطر آسیب دیدگی این بازی را از دست می‌دهد. تیم با توجه به نتایجی که اخیرا به دست آورده در شرایط خوبی به سر می‌برد و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

همه از دیدار بارسلونا و اینتر می‌گویند ولی کسی درباره اسلاویا پراگ نمی‌گوید. این تیم بسیار خوب است و میانگین دویدن 120 کیلومتر را دارد که این یک میانگین جهانی است. اسلاویا پراگ یک تیم جنگنده و بسیار سخت کوش است و بدون شک کار بسیار سختی برابر آن‌ها خواهیم داشت. شکست دادن انها کار ساده ای نخواهد بود. مطمئنا کار سختی پیش‌رو داریم اما برای صعود ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به دور بعد صعود کنیم.»

 

 

1454676

دیدگاه‌ها