کد خبر : 1655081 | 20 آذر 1398 ساعت 12:20 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

تایید تلویحی لمپارد: چلسی به دنبال سانچو و زاها

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از صعود تیمش به مراحل حذفی چمپیونزلیگ به صورت تلویحی تایید کرد که چلسی در ماه ژانویه به دنبال جذب جیدون سانچو و ویلفرید زاها خواهد بود.

تایید تلویحی لمپارد: چلسی به دنبال سانچو و زاها

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل لیل در بازی دیشب دو تیم که باعث صعود آبی‌های لندن به مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ شد به صورت تلویحی اعلام کرد که چلسی در ماه ژانویه برای جذب جیدون سانچو و ویلفرید زاها اقدام خواهد کرد.

 

لمپارد در ماه ژانویه برای تقویت تیمش 150 میلیون پوند در اختیار خواهد داشت. این بعد از آن ممکن شد که دادگاه عالی ورزش حکم داد که چلسی که پیش از آن به مدت دو پنجره نقل و انتقالاتی از حضور در بازار منع شده بود می‌تواند در ماه ژانویه بازیکن خریداری کند. لمپارد که از زمان روی کار آمدن در چلسی به عنوان سرمربی جدید قادر به خرید بازیکن نبوده به شدت مشتاق است که جای خالی ادن هازارد را در این تیم پر کند.

 

1458894

 

لمپارد دیشب در گفتگو با خبرنگاران درباره شایعات درباره جذب جیدون سانچو و زاها گفت:" از همین حالا صحبتهایی درباره اینکه ما چطور باید تیم را تقویت کنیم وجود دارد. ما فرصت‌هایی را از دست داده‌ایم و حالا شاید بتوانیم در مناطقی که در آنها دچار مشکل هستیم خودمان را تقویت کنیم".

 

1458895

 

این صحبتهای لمپارد در حالی مطرح شده که به گزارش دیلی‌میل منابع نزدیک به باشگاه تایید کرده‌اند که چلسی و لمپارد جذب جیدون سانچو پدیده انگلیسی دورتموند و ویلفرید زاها را به شدت دنبال می‌کنند و قصد دارند آنها را در ماه ژانویه به استمفورد بریج منتقل کنند.

 

دیدگاه‌ها