کد خبر : 1655137 | 20 آذر 1398 ساعت 16:28 | 73.9K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: هرگز در اندازه های مسی و رونالدو نبودم

زین الدین زیدان سرمربی رئال معتقد است که حتی سال 1998 که فاتح توپ طلا شد نیز در حد و اندازه های رونالدو و مسی نبود.

زیدان: هرگز در اندازه های مسی و رونالدو نبودم

به گزارش"ورزش سه"، زین الدین زیدان نامی ماندگار در دنیای فوتبال است. او در دوران فوتبالش توانست فاتح توپ طلا شود و تاریخ سازی های زیادی را از او شاهد بودیم و در دنیای مربیگری نیز فوق العاده کار کرده است و با رئال به رکورد سه قهرمانی متوالی در چمپیونزلیگ دست یافت.

توپ طلا سال هاست که به رقابتی بین مسی و رونالدو تبدیل شده است. سرخیو راموس کاپیتان رئال روز گذشته گفت که بهتر است یک توپ طلا مخصوص مسی و رونالدو ساخته شود و توپ طلایی دیگر برای سایر بازیکنان.

مسی اخیرا ششمین توپ طلای خود را کسب کرد و رونالدو که 5 توپ طلا دارد را پشت سر گذاشت.

 

 

1456180

 

 

زیدان در واکنش به اظهارات سرخیو راموس گفت:« چه باید گفت؟ مسی شش توپ طلا دارد و رونالدو 5 تا. من در بهترین روزهایم حتی در سال 1998 نیز در اندازه های این دو نبودم.»

 

زیدان که در نشست خبری بازی با بروژ شرکت کرده بود، در مورد تشریفاتی بودن این مسابقه برای رئال گفت:« می دانیم که پیروزی در این بازی از لحاظ اقتصادی به سود باشگاه است ولی سوای این مساله، من اصلا از بازی دوستانه و کم اهمیت خوشم نمی آید. بازی با بروژ هم از نظر من تشریفاتی نیست. این یک بازی لیگ قهرمانان است و باید پیروز شویم. ما روند خوبی در هفته های اخیر داشته ایم و باید آن را ادامه دهیم. ما نه تنها باید پیروز شویم که باید بازی خوبی هم ارائه دهیم. اگر تفکرمان اینگونه نباشد، یعنی یک جای کار ایراد دارد.»

 

دیدگاه‌ها