کد خبر : 1655246 | 21 آذر 1398 ساعت 10:32 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس: استرلینگ هم در سیتی مشکل گلزنی داشت

وینیسیوس جونیور، پدیده برزیلی رئال مادرید، مدعی شد که هدف اصلی او در هر بازی کمک به هم بازی های خود برای پیروزی تیم است.

وینیسیوس: استرلینگ هم در سیتی مشکل گلزنی داشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در یک بازی تشریفاتی مهمان کلوب بروژ بود؛ دیداری که در نهایت با پیروزی ۳-۱ کهکشانی ها خاتمه یافت. وینیسیوس جونیور یکی از بازیکنانی بود که زین الدین زیدان در بازی دیشب از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد و اتفاقاً موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه کلوب بروژ کند. 

 

مهم ترین انتقادات از وینیسیوس به خاطر عملکرد ضعیف او در امر گلزنی بوده است؛ موضوعی که این پدیده برزیلی پس از گلزنی در بازی دیشب مقابل کلوب بروژ نسبت به آن واکنش نشان داد. وینیسیوس در این باره گفت: " گلزنی در بازی ها هدف اصلی من نیست بلکه می خواهم به هم بازیهای خود کمک کنم. رحیم استرلینگ نیز پیش از این در منچسترسیتی مشکل گلزنی داشت. من خیلی زود کشورم را ترک کردم اما با این وجود تمام تلاش خود را برای انجام کارهای بزرگ به کار خواهم گرفت. واقعا از پیروزی تیم در بازی امشب خوشحال هستم. رئال چند بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته و ما می خواهیم تمام عناوین ممکن را به دست آوریم. من از به ثمر رساندن اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا هیجان زده هستم و می خواهم در آینده روی ضربات آخر خود بیشتر کار کنم."

 

وینیسیوس در پایان پیرامون کمک کریم بنزما به خودش نیز گفت: " کریم چه بیرون زمین و چه خارج از آن توصیه های فوق العاده برای من دارد. رویای من حضور در رئال مادرید بوده و خوشحال هستم که به آن دست یافته ام. حالا باید استراحت کنیم و به بازی روز یکشنبه مقابل والنسیا فکر کنیم. همه آرام هستیم."

 

1459180

دیدگاه‌ها