کد خبر : 1655441 | 22 آذر 1398 ساعت 14:14 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

استیلى:در هجده ماه گذشته تعامل کردیم

زمان اعلام لیست نهایی تیم امید مشخص شد

سرمربى تیم فوتبال المپیک ایران از انجام ثبت نام فهرست اولیه بازیکنان تیم امید خبر داد.

زمان اعلام لیست نهایی تیم امید مشخص شد

به گزارش ورزش سه، به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال  حمید استیلى در آستانه آغاز اردوى آذرماه تیم امید گفت: طبق برنامه ثبت نام  فهرست اولیه بازیکنان تیم المپیک شامل بر ٥٠ بازیکن طبق جدول و مهلت AFC انجام شد.در حال حاضر و در اردوى اول ٣٠ بازیکن را در تهران دعوت مى کنیم که وضعیت بدنى و آمادگى نفرات دعوت شده مورد بررسى قرار مى گیرد و در نهایت راهى قطر مى شویم که یک اردوى ٨ روزه و دو مسابقه تدارکاتى در دوحه خواهیم داشت. در بازگشت به تهران فهرست ٢٣ بازیکن نهایى را براى اعزام به تایلند اعلام مى کنیم.


استیلى اضافه کرد: در بعضى از پست ها همچنان به دنبال گزینه نهایى هستیم مثل دفاع راست که اقاجانپور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و شرایط ٣ یا ٤ گزینه دیگر را بررسى مى کنیم تا به انتخاب نهایى برسیم. سایر نفرات فهرست ٥٠ نفره هم به همین شکل تا اخرین روز در لیست انتظار ما قرار دارند.


سرمربى تیم امید یک بار دیگر از باشگاهها درخواست همکارى کرده و گفت:رویکرد ما در طول این هجده ماه تعامل همه جانبه بود. سعى کردیم در فیفا دى بازیکنان را دعوت کنیم ، به شرایط ویژه و موقعیت آنها توجه داشتیم اما در این مقطع کوتاه انتظار داریم باشگاهها وضعیت ما را درک کنند.بازیکنان دعوت شده قبل از بازى هاى هفته شانزدهم دوباره به باشگاهها برمى گردند اما بعد از این هفته تا پایان مسابقات لازم است باشگاهها از نفرات خودشان چشم پوشى کنند و اجازه بدهند تمرینات ما به منظور آماده سازى تیم شکل بگیرد. البته ظرفیت هاى قانونى هم در این مورد وجود دارد اما بین همکاران اینگونه مسائل مطرح نیست و همه ما با تعامل دوستانه کار را دنبال مى کنیم. اطمینان دارم همکاران خوب من در باشگاهها کنار تیم امید هستند ، منافع ملى را به هر چیزى ترجیح مى دهند و به ما در این مقطع کمک مى کنند.

دیدگاه‌ها