کد خبر : 1655456 | 22 آذر 1398 ساعت 15:13 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوب قرمزها با خبر تمدید قرارداد مستر کلوپو

رسمی: یورگن کلوپ تا 2024 با لیورپول تمدید کرد

باشگاه لیورپول اعلام کرد که قرارداد یورگن کلوپ، سرمربی محبوب آلمانی این باشگاه، تا سال 2024 تمدید شد.

رسمی: یورگن کلوپ تا 2024 با لیورپول تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ که در میانه های فصل 16-2015، جانشین برندان راجرز روی نیمکت لیورپول شد، این تیم را در همان فصل به فینال لیگ اروپا رساند و دو بار نیز با این تیم به فینال لیگ قهرمانان رسید و در نهایت توانست فصل گذشته با این تیم قهرمان این رقابت ها شود.

تیم او در این فصل هم نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر کسب کرده و در حال حاضر با 8 امتیاز برتری نسبت به لسترسیتی، تیم دوم جدول و 14 امتیاز بیشتر از منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، در صدر جدول این لیگ قرار دارد. به همین دلیل، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا قرارداد او را تمدید کنند.

در بیانیه باشگاه لیورپول آمده است:" سرمربی قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرد و حضورش در این پست برای چهار سال و نیم آینده را تضمین کرد. کمک های او، پیتر کراویتز و پپین لیندرز هم توافق کردند که به کارشان در کنار کلوپ ادامه بدهند.

این قرارداد بعد از 4 فصل درخشان به عنوان سرمربی لیورپول بسته شد و می تواند پایه ای برای تیم آینده و همین طور خود باشگاه برای دهه آینده باشد."

 

1459540

 

خبر تمدید قرارداد کلوپ با لیورپول را خود این مربی در ویدئویی که در تلویزیون اختصاصی باشگاه منتشر شد، اعلام کرد.

او در این ویدئو گفت:" صبح بخیر از ملوود. فکر می کنم شما الان یک زیر نویس می بینید که نوشته شده:" خبر فوری" می بینید؟ خوب است! ما تصمیم گرفتیم تا کارمان را که تا حالا بد هم نبوده، تا سال 2024 ادامه بدهیم و قراردادمان را تمدید کنیم. این می تواند خبر خوبی برای بعضی ها باشد و نه چندان خوب برای بقیه؛ متاسفم و اگر نخواستید می توانید همین الان تلویزیون را خاموش کنید. اما برای بقیه که می خواهند دلیلش را بدانند بگویم که ما عاشق اینجا هستیم. اینجا باشگاه فوق العاده ای است و ما واقعا احساس می کنیم در خانه هستیم.

فکر می کنم خیلی ها لحظات لذت بخشی از بودن ما در اینجا داشتند. مذاکرات سختی نبود و ما خیلی راحت بودیم. باید این مذاکرات را مخفی نگه می داشتیم و این اولین بار است که در مورد آن حرف می زنم چون شما فرد مناسبی هستید که بخواهم این موضوع را با او در میان بگذارم. باز هم می بینمتان."

 

 

1456638

 

کلوپ هم در مورد تمدید قراردادش به سایت رسمی باشگاه گفت:" به نظر من، این تمدید قرارداد، نشانه عزم ما برای چیزی است که ما با همکاری هم آن را ساختیم و آنچه هنوز باید به آن برسیم.

وقتی من پیشرفت باشگاه را می بینم و همکاری ای که در حال انجام است، احساس می کنم که نقش می تواند ادامه پیدا کند.

هواداران کار ما را در زمین می بینند و می توانند به عنوان پیشرفت ما آن را ارزیابی کنند و هرچند این بهترین ارزیابی است اما تنها ارزیابی نیست. من شاهد تعهد مالکان باشگاه در همه جنبه ها و عملکرد باشگاه که فکرش را بکنید، بودم.

وقتی در سال 2015 با من تماس گرفته شد، احساس کردم که ما برای هم ساخته شده ایم. اما الان فکر می کنم من این مسئله را دست کم گرفتم. تنها با باور و اعتماد کامل است که یک همکاری بی نقص برای دو طرف شکل می گیرد و من می توانم این تعهد را تا 2024 ادامه بدهم. اگر این طور نبود، من قراردادم را تمدید نمی کردم.

این باشگاه، جای خوبی است و من نمی توانم به ترک آن فکر کنم. من باید به نقش مایکل ادواردز، مدیر ورزشی مان اشاره کنم. کار و تعهد او به اندازه فعالیت بقیه برای رسیدن ما به این جایگاه و عناوین مهم بود."

دیدگاه‌ها