کد خبر : 1655589 | 23 آذر 1398 ساعت 09:59 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب روسیه در تسخیر زنیتی ها

دلربایی زوج"آزمون- زیوبا" در سرزمین‌های شمالی

توئیتر رسمی لیگ برتر روسیه تیم منتخب نیم فصل نخست این رقابت ها را معرفی کرد که این تیم در تسخیر ستاره های زنیت قرار دارد.

دلربایی زوج"آزمون- زیوبا" در سرزمین‌های شمالی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان نیم فصل جاری لیگ برتر روسیه با نمایش های خوبی که از خود ارائه داد همچنان توجه همه اهالی فوتبال و کارشناسان را به خود جلب کرده است تا جایی که توئیتر رسمی رقابت های لیگ برتر روسیه با معرفی تیم منتخب نیم فصل اول از شش بازیکن زنیت در این تیم بهره برد.


لیگ برتر روسیه که با شرایط خاص در حال برگزاری است تا با توجه به سرمای شدید با وقفه طولانی مدت سه ماهه از ابتدای سال 2020 روبرو شود زودتر از سایر کشورهای اروپایی نیم فصل خود را پشت سر گذاشت تا با توجه به تقویم متفاوت راهی تعطیلات زمستانی شود. در این بین زنیتی ها همچون فصل قبل توانستند عنوان قهرمانی نیم فصل را با درخشش ستاره های خود جشن گرفته و مدعی اول فصل لقب بگیرند.


از همین رو با نظرسنجی صورت گرفته توسط کمیته برگزاری لیگ برتر روسیه شش بازیکن زنیت در تیم منتخب نیم فصل قرار گرفتند که از جمله این ستاره ها سردار آزمون ملی پوش ایرانی این تیم بود. سردار در کنار زوج ویرانگر خود آرتم زیوبا مهاجم بلندقامت در خط حمله تیم منتخب روسیه قرار گرفت تا دلربایی این زوج از فوتبالدوستان در سرزمین های شمالی ادامه داشته باشد.

 

1459757

 

دیدگاه‌ها