کد خبر : 1655598 | 23 آذر 1398 ساعت 10:41 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگران با فرهنگ؛ یحیی تشویق شد (عکس)

بازی نساجی – شهر خودرو در استادیوم شهید وطنی قائمشهر در حال و هوای خاصی برگزار شد. این به خاطر حضور پرتعداد تماشاگران در استادیوم بود.

به گزارش "ورزش سه"، قائمشهری ها که یکی دو هفته پیش به شدت امیر قلعه نویی را تشویق کرده بودند این بار دست به تشویق یحیی گل محمدی زدند. مربی ای که در برهه ای هدایت این تیم را برعهده گرفت اما در نهایت موفق نشد نساجی را به لیگ برتر رهنمون کند.

 

بی تعارف باید گفت تماشاگران نساجی از نظر فرهنگی در فصل جاری بهترین بودند به خصوص که در روزهای عدم نتیجه گیری تیم در لیگ برتر رضا مهاجری و تیمش را تشویق می کنند. البته این می تواند به خاطر بازی های خوب نساجی باشد. تیمی که اگر چه نتیجه نمی گیرد اما در برابر تیم های مدعی هم خوب بازی می کند. نساجی دیروز هم از این قاعده مستثنی نبود و اگر واکنش های فوق العاده مهدی رحمتی نبود به طور حتم نساجی پیروز می شد.

 

یحیی گل محمدی اما دیروز در استادیوم شهید وطنی قائمشهر یک روز خاطره انگیز را پشت سر گذاشت. تیم او اگر چه در این بازی نتوانست گلی به ثمر برساند و در بیشتر دقایق مسابقه؛  بازی نساجی را اداره می کرد اما همان طور که اشاره شد به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد و از همه مهمتر اینکه حضور در این استادیوم خاطرات تلخ و شیرین گذشته را برای او زنده کرد. یحیی که در زمره مربیان با اخلاق و آرام فوتبال کشور بشمار می رود در پایان بازی وقتی خبرنگاران کنفرانس خبری او را به دلیل عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی محروم کردند خیلی راحت با این موضوع کنار آمد و به جای جار و جنجال براه انداختن با یک تشکر از خبرنگاران! به ماجرا پایان داد.

 

عکس: معین نادری

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها