کد خبر : 1655668 | 23 آذر 1398 ساعت 15:54 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیازمند ستاره سپاهان برابر پیکان(عکس)

بر اساس سایت آماری یازده فوتبال، پیام نیازمند در دیدار با تیم سابقش، چهار سیو دیدنی داشت و ستاره تیمش لقب گرفت.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته تیم سپاهان در خانه موفق شد تا برابر پیکان با نتیجه 2-0پیروز شود و به صدر جدول برسد. ولسیانی و امید نورافکن برای تیم قلعه نویی گلزنی کردند.

 

اما نباید از درخشش پیام نیازمند در این دیدار غافل شد، نیازمند نقش پررنگی در ثبت دهمین کلین شیت تیم اش داشت و بر اساس آمار سایت یازده، 4 مهار و 4 خروج موفق داشت و نمره فنی 7.6 گرفت. او در بازی 30پاس داد که دقت آن 70درصد بود.

 

1459882

 

یکی از دلایل صدرنشینی سپاهان درخشش گلر ملی پوش آن در این فصل است، نیازمند در دیدار با پیکان ستاره بود و یکی از عوامل اصلی بازگشت تیمش به صدرجدول به حساب می آید.


شاید مهمترین صحنه و نمایش نیازمند در نبرد با پیکان را مربوط به دبل سیوش در دقیقه 73 بدانیم، او ابتدا ضربه سر زیبای مغانلو را با کمک تیرک دروازه بیرون کشید و در ادامه با پا، شوت مهاجم پیکان را به بیرون راهی کرد تا یک صحنه فوق العاده را در ورزشگاه خانگی سپاهان خلق کند.


سپاهان با این برد و 28 امتیاز موقتا صدرنشین است و باید نتایج دیگر دیدارهای لیگ را امروز مرور کنیم تا ببینیم آیا تیم قلعه نویی در نهایت، صدرنشین باقی می ماند یا خیر. سپاهانی‌ها یک بازی عقب‌مانده در آبادان برابر تیم صنعت نفت نیز خواهند داشت.

دیدگاه‌ها