کد خبر : 1655782 | 23 آذر 1398 ساعت 21:15 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: همه می توانند تغییرات در نیمار را حس کنند

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، معتقد است که بیش از حد درباره واکنش های کیلیان امباپه صحبت می شود.

توخل: همه می توانند تغییرات در نیمار را حس کنند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ یک فرانسه مهمان سنت اتین خواهد بود. شاگردان توماس توخل در حال حاضر با ۸ امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی مارسی صدرنشین رقابت های لوشامپیونه هستند. به نظر می رسد که پی اس جی در فصل جدید نیز مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ فرانسه باشد.

توماس توخل ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل سنت اتین شرکت کرد.

بازی مقابل سنت اتین؟
ما بازیکنان غایب زیادی در بازی فردا خواهیم داشت و به همین خاطر انتخاب ترکیب اصلی برای من خیلی دشوار نبوده است؛ این اما موضوعی است که من آن را دوست ندارم چرا که می‌خواهم تعداد زیادی بازیکنان آماده در اختیار داشته باشم. به طور کلی تیم دارای یک ذهنیت و باور فوق العاده است و ما می توانیم با هر چالشی روبرو شویم.

 

 

1460096

 


حواشی کیلیان امباپه؟
فکر می کنم که بیش از حد لازم درباره امباپه و عکس العمل هایش بعد از تعویض صحبت می شود. چرا که برای یک مربی مدیریت کردن چنین بازیکنانی بسیار دشوار است اما درباره امروز چنین مشکلی وجود ندارد. من می‌توانم با او صادقانه حرف بزنم.

پیشرفت نیمار؟
برای او خوشحال هستم چرا که میزان اهمیت خود را برای تیم نشان داده است. نیمار در بازی برابر گالاتاسرای نیز در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشت و حالا همه می‌توانند تغییرات را در بازی احساس کنند. شک ندارم که او به همین عملکرد فوق‌العاده خود ادامه خواهد داد؛ موضوعی که می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.

 

 

1459480



نقل و انتقالات پاری سن ژرمن در ژانویه؟
اگر تیم کامل را در اختیار داشته باشم فکر می کنم که نیازی به جذب بازیکن نخواهد بود. با این وجود اگر بازیکنی بخواهد به ما اضافه شود مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت. من مدیر ورزشی و رئیس باشگاه را مجبور به خرید بازیکنان نمی کنم.

احتمال رویارویی با تیم مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا؟
ما از هیچ تیمی نمی ترسیم. در این باره فقط این صحبت را می توانم انجام بدهم.

دیدگاه‌ها