کد خبر : 1655819 | 24 آذر 1398 ساعت 00:54 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست در دیدار برابر نماینده مکزیک

یاران ژاوی به نیمه‌نهایی باشگاه‌های جهان نرسیدند

تیم السد قطر با شکست سه بر دو مقابل تیم مونتری مکزیک نتوانست به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان صعود کند و به این ترتیب باید خود را آماده دیدار پنجم، ششمی این رقابت ها کند.

یاران ژاوی به نیمه‌نهایی باشگاه‌های جهان نرسیدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم السد قطر که به دلیل میزبانی قطری ها از بازی های جام باشگاه های جهان در این رقابت ها حضور داشت امروز در دیدار برابر نماینده مکزیک به میدان رفت اما در نهایت با شکست سه بر دو از حضور در جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها باز ماند.

 

شاگردان ژاوی در این بازی برابر تیم مونتری مکزیک قرار گرفتند. در این دیدار که در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می شد تیم میهمان موفق شد دو بار در نیمه اول و یک بار در نیمه دوم دروازه السد را باز کند تا دو گل بغداد بونجاح و عبدالکریم حسن هم دردی از این تیم دوا نکند و در نهایت بازی با حساب سه بر دو به سود تیم مهمان به پایان برسد.

 

با برگزاری این بازی تعداد تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی تکمیل شد و به این ترتیب تیم های فلامنگوی برزیل و الهلال عربستان اولین بازی مرحله نیمه نهایی و تیم های لیورپول انگلیس و مونتری مکزیک نیز دومین بازی این مرحله را به انجام خواهند رساند.

شاگردان ژاوی نیز پس از شکست در دیدار روز گذشته باید برابر تیم اسپیرانس تونس برای کسب مقام پنجمی جام باشگاه های جهان قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها