کد خبر : 1655864 | 24 آذر 1398 ساعت 10:50 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: چرا می‌خواهید زجر کشیدن ما را ببینید؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با عصبانیت از اخبر منتشر شده درباره احتمال اضافه شدن تعداد بازی‌های تیمها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

کلوپ: چرا می‌خواهید زجر کشیدن ما را ببینید؟

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است که اخباری درباره تغییر شکل برگزاری لیگ قهرمانان اروپا و بیشتر شدن تعداد بازی‌های تیمها در مرحله گروهی این رقابتها مطرح شده است. گفته می‌شود طبق برنامه‌های اخیر قرار است تیمها در مرحله گروهی به جای شش بازی، ده بازی انجام بدهند. یورگن کلوپ به این برنامه‌ها به شدت اعتراض کرده و آن را غیرمنطقی خواند. کلوپ همچنین به تمسخر برگزارکنندگان جام باشگاه‌های جهان پرداخت. لیورپول قرار است امروز راهی قطر شود و روز چهارشنبه در نیمه‌نهایی این رقابتها به میدان برود.

 

1460231

 

کلوپ و تیمش بعد از پیروزی 2-0 دیروزشان مقابل واتفورد، امروز راهی قطر می‌شوند تا در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنند. آنها روز چهارشنبه در نیمه‌نهایی رقابتها بازی خواهند کرد. بازی لیورپول در جام باشگاه‌های جهان یک روز بعد از آن انجام می‌شود که تیم ذخیره‌های لیورپول در یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه، در آنفیلد به مصاف استون‌ویلا خواهد رفت.

 

کلوپ درباره شایعات مربوط به اضافه شدن تعداد بازی‌ها در مرحله گروهی چمپیونزلیگ گفت:" شما دوست دارید زجر کشیدن ما را ببینید. واقعیت این است. وانمود می‌کنید از این بابت نگرانید ولی در واقع هیچکس عین خیالش نیست. ما باید جور این شرایط را بکشیم. ما در این باره صحبت می‌کنیم ولی هیچکس هیچ حرف دیگری نمی‌زند. من واقعا نمی‌دانم بقیه چه می‌خواهند".

 

1460229

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" حالا ما قرار است به قطر برویم و شنیده‌ام قرار است همه بازی‌های آن تورنمنت در یک استادیوم برگزار شود و آنجا دارد باران می‌بارد. نمی‌دانم قطری‌ها به بارش زیاد باران عادت دارند یا نه. باید ببینیم وضعیت زمین چطور است. این می‌تواند مشکل‌ساز باشد. ولی اگر هم الان به قطر نرویم باید وسط هفته با استون‌ویلا بازی کنیم و بعد هم به مصاف وستهام برویم، درست است؟ تنها فرقش این است که باید یک پرواز هفت ساعته هم داشته باشیم. ولی خب اینها طبیعی است".

 

دیدگاه‌ها