کد خبر : 1656121 | 25 آذر 1398 ساعت 13:30 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان فصل آینده اشرف حکیمی را در رئال می‌خواهد

روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید زین‌الدین زیدان که از درخشش اشرف حکیمی در دورتموند تحت تاثیر قرار گرفته قصد دارد فصل آینده او را به برنابئو برگرداند.

زیدان فصل آینده اشرف حکیمی را در رئال می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بعد ازدرخشش اشرف حکیمی، ستاره مراکشی که امسال در بوروسیا دورتموند نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشته، روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید زین‌الدین زیدان از درخشش او تحت تاثیر قرار گرفته و مصمم است فصل آینده حکیمی را به برنابئو برگرداند.

 

1460713

 

حکیمی با یک قرارداد قرضی دوساله از رئال به دورتموند ملحق شده و این قرارداد او با باشگاه آلمانی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. حکیمی در فصل جاری خود را به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان زردپوشان آلمانی مطرح کرده اما یک فصل قبل به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانسته بود خود را نشان بدهد.

 

به گزارش اسپورت، زیدان از عملکرد حکیمی در فصل جاری بسیار راضی است و قصد ندارد در پایان فصل اجازه جدایی دائمی او از رئال را بدهد بلکه قصد دارد حکیمی را به برنابئو برگردانده و از او در تیمش استفاده کند.

 

1460714

 

زیدان اخیرا در پاسخ به یک خبرنگار که از او درباره اشرف حکیمی پرسیده بود گفت:" ما خوشحالیم چون او دارد برای تیمش گلزنی می‌کند".

 

حکیمی تنها 21 سال سن دارد و به خصوص در صحنه‌های بزرگ مثل لیگ قهرمانان برای دورتموند تاثیرگذار بوده است. حکیمی می‌تواند در پست دفاع چپ و راست بازی کند و بازگشت او می‌تواند برای ناچو یا آلوارو اودریوزولا خبر بدی باشد.

 

دیدگاه‌ها