کد خبر : 1656125 | 25 آذر 1398 ساعت 13:48 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار شبانه رئیس آرسنال و دستیار پپ در شهر منچستر

میکل آرتتا به نیمکت آرسنال نزدیک‌تر شد؟(عکس)

رئیس باشگاه آرسنال پاسی بعد از نیمه‌شب دیشب در حال ترک خانه میکل آرتتا دستیار سرمربی سیتی در شهر منچستر دیده شده و باید دید آیا بین باشگاه و او توافقی صورت گرفته است یا نه.

میکل آرتتا به نیمکت آرسنال نزدیک‌تر شد؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، رئیس باشگاه آرسنال، وینای ونکاتشام، دیشب در حالی که پاسی از نیمه‌شب گذشته بوده، دقیقا راس ساعت 1.20 دقیقه صبح در حال بیرون آمدن از خانه میکل آرتتا در شهر منچستر دیده شده است. آرتتا دستیار پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی است و مدتی است شایعاتی درباره منصوب شدن او به عنوان سرمربی جدید آرسنال مطرح شده است.

 

1460718

 

حالا باید دید آرسنال آیا سرانجام برای عقد قرارداد با آرتتا آماده شده و ملاقات فوری و شبانه رئیس توپچی‌ها با دستیار پپ به معنای توافق نهایی بین دو طرف بوده یا نه. خبرهای تکمیلی‌ای که به زودی در این باره منتشر خواهد شد نشان می‌دهد که آیا باید منتظر ورود آرتتا به امریتس به عنوان سرمربی جدید توپچی‌ها باشیم یا نه.

 

1460719

 

آرسنال از چندی پیش که سرمربی سابقش اونای امری را اخراج کرد تا کنون جانشینی برای او انتخاب نکرده و در حال حاضر این تیم با هدایت فردی لیونگ‌برگ، به عنوان مربی موقت به میدان می‌رود. در  روزهای اخیر شایعات متعددی درباره گزینه‌های جانشینی امری مطرح شده و از کارلو آنچلوتی، پوچتینو، نونو اسپیریتو سانتو و دیگران به عنوان شانس‌های هدایت آرسنال نام برده شده است.

 

1460717

 

در کنار آنها نام میکل آرتتا، نفر دوم کادر فنی منچسترسیتی و دستیار پپ گواردیولا هم به عنوان یکی از گزینه‌های مهم مطرح بوده. باید دید آیا دیدار شبانه وینای ونکاتشام با آرتتا که تا ساعت 1.20 صبح در خانه او در شهر منچستر ادامه داشته به معنای این است که سرمربی‌گری آرتتا در آرسنال نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است؟

 

1460721

 

دیدگاه‌ها