کد خبر : 1656243 | 26 آذر 1398 ساعت 10:00 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا: پوچتینو مربی بوکا شود؛ بزرگترین باشگاه دنیا

دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ آرژانتینی می‌گوید مربی هموطنش مائوریسیو پوچتینو باید هدایت بزرگترین باشگاه دنیا یعنی بوکا جونیورز را بر عهده بگیرد.

مارادونا: پوچتینو مربی بوکا شود؛ بزرگترین باشگاه دنیا

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ آرژانتینی در حالی که احتمال بازگشت خود به بوکا جونیورز را رد کرد ولی می‌گوید معتقد است مربی هموطنش، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام که بعد از اخراج از این تیم همچنان بی‌کار است و در انتظار هدایت یک تیم بزرگ نشسته، باید سکان هدایت بزرگترین تیم دنیا یعنی بوکاجونیورز را بر عهده بگیرد.

 

از زمان اخراج پوچتینو از تاتنهام شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن او به یکی از باشگاه‌های منچستریونایتد، آرسنال و بایرن مونیخ مطرح بوده است.

 

1460934

 

مارادونا که خودش سرمربی باشگاه آرژانتینی خیمناسیا است که در سوپرلیگ این کشور حضور دارد، می‌گوید پوچتینو به جای منتظر ماندن باید به کشورش بازگشته و سکان هدایت بوکا را بدست بگیرد. بوکا این روزها بعد از استعفای مربی سابقش گوستاوو آلفارو به دنبال یک سرمربی جدید می‌گردد.

 

مارادونا در این باره گفت:" من به بوکا نمی‌روم چون قبلا هم گفته‌ام که آبم با کسانی که باشگاه را مدیریت می‌کنند در یک جوی نمی‌رود. رئیس فعلی باشگاه قبلا هم این سمت را داشته و فاجعه آفریده. او یک نایب‌رئیس هم کنار خودش گذاشته که فکر می‌کند می‌تواند باشگاه را اداره کند. ولی باشگاه را نمی‌توان از رختکن مدیریت کرد. مدیریت باشگاه خیلی سخت‌تر از  شوت زدن، پاس دادن یا زدن ضربه آزاد است".

 

1460933

 

دیگو در ادمه گفت:" بوکا به تکنیسینی نیاز دارد که روح این تیم را احساس کند. نشستن روی صندلی هدایت بوکا ساده نیست. البته بهترین کسی که می‌تواند مربی بوکا شود مارادونا است ولی من الان به آن تیم نخواهم رفت هر چند این اتفاق در آینده خواهد افتاد. ولی من دوست دارم مائوریسیو پوچتینو به آنجا برود. باید با او تماس بگیرید و متقاعدش کنید که بیاید و هدایت بزرگترین باشگاه دنیا را به دست بگیرد".

 

دیدگاه‌ها