کد خبر : 1656253 | 26 آذر 1398 ساعت 10:22 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت کریستیانو:

رونالدو در رئال می‌ماند، توپ طلا می‌گرفت

خورخه مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو می‌گوید اهدای توپ طلا به لیونل مسی بی‌عدالتی در حق رونالدو بوده و او اگر در رئال مادرید مانده بود بدون شک توپ طلا به او تعلق می‌گرفت.

رونالدو در رئال می‌ماند، توپ طلا می‌گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چندی پیش مسی موفق شد ششمین توپ طلای خود را به دست بیاورد تا در رقابت با کریستیانو رونالدو بر سر آمار تعداد توپ های طلا، فعلا با نتیجه 6-5 از او پیشی بگیرد، خورخه مندس مدیر برنامه‌های CR7 می‌گوید اهدای این توپ طلا به مسی بی‌عدالتی در حق موکل او بوده و رونالدو اگر در رئال می‌ماند بدون شک توپ طلا از آن او بود.

 

1460954

 

رونالدو از زمانی که در سال 2018 رئال را ترک کرده و به یوونتوس پیوسته دیگر موفق به فتح توپ طلا نشده و در این دو سال لوکا مودریچ و لیونل مسی این جایزه را به دست آورده‌اند. رونالدو در مراسم توپ طلای امسال در رده‌بندی بعد از مسی و ویرژیل فن‌دایک در رتبه سوم قرار گرفت.

 

1460952

 

مندس در این باره گفت:" کریستیانو در دو سال گذشته حداقل یک بار شایسته دریافت توپ طلا بود. او اگر در رئال مادرید بازی می‌کرد توپ طلا را برده بود ولی من معتقدم او سال آینده می‌تواند یک بار دیگر صاحب توپ طلا شود".

 

مدیر برنامه‌های رونالدو در ادامه گفت:" اینکه توپ طلا به کریستیانو داده نشده به نظر من بی‌عدالتی است. او قهرمان لیگ ملت ها شده و یک قهرمان است. ولی کریستیانو می‌داند چه کار باید بکند و خواهیم دید که در سال 2020 چه اتفاقی می‌افتد".

 

دیدگاه‌ها