کد خبر : 1656267 | 26 آذر 1398 ساعت 11:39 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار با تراکتور، آخرین حضور تارتار در نفت MIS؟

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان احتمال دارد بعد از بازی با تراکتور از این تیم جدا شود.

دیدار با تراکتور، آخرین حضور تارتار در نفت MIS؟

به گزارش "ورزش‌سه"، مشکلات تیم های نفتی فوتبال ایران سبب شده تا مربیان این تیم ها از کار کردن خسته شده و قصد جدایی کنند. بعد از آنکه فراز کمالوند عطای کار در پارس جنوبی را به لقایش بخشید مهدی تارتار و دراگان اسکوچیچ هم قصد جدایی کرده اند. درباره تارتار گفته می شد که او بعد از بازی با پارس جنوبی در هفته پانزدهم تیمش را ترک می کند اما این مربی باتجربه اعلام کرد به خاطر فاصله کم مسابقات، دو بازی بعدی در هفته شانزدهم و جام حذفی را نیز صبر می کند.


تارتار شب گذشته در گفت و گوبا برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که این دو مسابقه را هم روی نیمکت نفت مسجدسلیمان می ماند. البته یک احتمال هم وجود دارد؛ اینکه در بازی حذفی هم روی نیمکت ننشیند و دیدار با تراکتور در هفته شانزدهم لیگ برتر آخرین مسابقه ای باشد که تارتار در نفت حضور خواهد داشت.


دیدار تراکتور و نفت مسجدسلیمان روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود و باید دید چه اتفاقاتی در خصوص مهدی تارتار بعد از این مسابقه رخ خواهد داد.


گفتنی است؛ نفت مسجدسلیمان با هدایت مهدی تارتار در نیم فصل اول بدون باخت باقی ماند و اکنون با 23 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها