کد خبر : 1656278 | 26 آذر 1398 ساعت 12:12 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

دورکاری استراماچونی با آبی‌ها ادامه دارد

استقلال با تئوری ایتالیایی پیش به سوی ماشین

برخلاف وعده های مسئولان استقلال باز هم خبری از بازگشت سرمربی ایتالیایی به تهران نبود تا صدرنشین لیگ برای سومین بازی متوالی مربی خود را روی نیمکت نداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه هم گذشت تا وعده ای که در خصوص حل مشکلات آندره آ استراماچونی از سوی مدیران باشگاه داده شده بود، عملی نشود. در شرایطی که تحرکات پیرامون حل مشکل مرد ایتالیایی توجه همگان را به اخبار اردوی استقلال جلب کرده است، این تیم در فاصله دو روز تا بازی حساس با ماشین سازی باید تمریناتش را استارت می زد آن هم در شرایطی که مشخص نبود این بار هم استراماچونی از راه دور نظارتی بر تیم دارد یا نه؟


استراماچونی که در 48 ساعت گذشته بیشتر وقت خود را با وکلایش گذرانده بود بلکه به راهکاری مناسب برای ادامه همکاری با استقلال برسد، طبق روال دو هفته گذشته بر اوضاع تیم از طریق ارتباط با مترجم نظارت داشت، از همین رو این امیدواری نزد بازیکنان و طرفداران وجود داشت که همچنان در انتظار بازگشت استراماچونی باشند گرچه در این بین طولانی شدن پروسه بازگرداندن آندره آ در واقع این امیدواری ها را در مسیر ناامیدی قرار داده بود.


با تمام این تفاسیر بعد از 24 ساعت استراحت بازیکنان استقلال از صبح امروز در مجموعه ورزشی تهرانسر تمرینات آماده سازی خود برای بازی با ماشین سازی را زیر نظر صالح مصطفوی و حضور مترجم استراماچونی استارت زدند. حضور مترجم این موضوع را دوباره در کانون توجهات قرار داد که باز هم تمرینات بر اساس استراتژی مرد ایتالیایی و توصیه های فنی استراماچونی انجام می شود، راهی که حالا برای استقلالی ها به یک عادت تبدیل شده است.

 

1460986


صدرنشین لیگ در حال حاضر تنها تیم در دنیا قلمداد می شود که نه مدیرعامل نه سرپرست نه سرمربی و مربی را در کنار خود می بیند، تا صالح مصطفوی به عنوان آنالیزور-مربی برای سومین بازی آبی ها را تمرین بدهد. صالح که در دو تجربه خود در شرایط این چنینی استقلال یک بار در رشت مقابل سپیدرود بعد از برکناری منصوریان و محرومیت میک مک درموت و یک بار هم هفته قبل مقابل شاهین شهرداری بوشهر توانست به دو برد به عنوان مربی موقت استقلال برسد، حالا باید استراتژی های ایتالیایی را در غیاب استراماچونی در تیم پیاده کند تا دورکاری آندره‌آ رفته رفته رکورد جالبی از خود بر جا بگذارد.


روز پنجشنبه استقلال تقابل حیثیتی و سرنوشت سازی با ماشین سازی دارد. جدالی با جنبه های فوق العاده حساس برای تیم و طرفداران تا راه موفقیت آبی ها ادامه پیدا کند. اولین شکست فصل را همین تیم تبریزی به آبی ها تحمیل کرد تا پنجشنبه گرفتن انتقام آن باخت از هر چیزی برای استقلالی ها مهم تر باشد. ضمن این که سه امتیاز این مصاف همچنان یکه تازی را برای این تیم نگون‌بخت از حیث مدیریتی، تثبیت می کند. پس هیچ بعید نیست در چنین شرایطی استراماچونی به رغم عدم رضایت از مدیران باشگاه، تیم را از راه دور هدایت کند.

 

دیدگاه‌ها