کد خبر : 1656284 | 26 آذر 1398 ساعت 12:40 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اتلتیکو: لیورپول از ما می‌ترسد، ما اوبلاک را داریم!

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید می‌گوید لیورپول باید بیشتر نگران قرعه خود در مرحله یک‌هشتم چمپیونزلیگ و مصاف با اتلتیکو باشد و نه برعکس.

رئیس اتلتیکو: لیورپول از ما می‌ترسد، ما اوبلاک را داریم!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، انریکه سرزو در اظهاراتی که با توجه به قهرمانی فصل گذشته لیورپول در لیگ قهرمانان عجیب به نظر می‌رسد، می‌گوید نتیجه قرعه‌کشی دیروز مرحله یک‌هشتم چمپیونزلیگ و قرعه لیورپول در مصاف با اتلتیکو در این مرحله بیشتر برای لیورپول نگران‌کننده است و نه اتلتیکو.

 

1460990

 

لیورپول که سال گذشته در ورزشگاه خانگی اتلتیکو، واندا متروپولیتانو موفق شد تاتنهام را شکست داده و جام قهرمانی را به دست بیاورد حالا در مرحله یک‌هشتم به این ورزشگاه برمی‌گردد تا برای صعود به یک‌چهارم به مصاف اتلتیکو برود. لیورپول در دوران یورگن کلوپ تا کنون در رقابت های حذفی اروپایی هرگز حذف نشده ولی سرزو می‌گوید پیروزی اتلتیکو بر قرمزهای آنفیلد که 9 سال پیش در لیگ اروپا اتفاق افتاده نشان می‌دهد که اسپانیایی‌ها می‌توانند دوباره آن کار را تکرار کنند.

 

سرزو در گفتگو با مارکا گفت:" من معتقدم لیورپول از قرعه بازی با ما سرگیجه گرفته. ما می‌دانستیم که ممکن است در قرعه‌کشی با لیورپول یا هر تیم دیگری روبرو شویم. این اولین بار نیست که آنها را حذف می‌کنیم. ما قبلا هم آنها را در لیگ اروپا حذف کرده‌ایم ولی ما یان اوبلاک را داریم".

 

 

دیدگاه‌ها