کد خبر : 1656323 | 26 آذر 1398 ساعت 15:00 | 74.6K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل زاده: استراماچونی تا امشب برای بازگشت فرصت دارد

رییس هیئت مدیره استقلال می گوید اگر استراماچونی امشب برنگردد این تیم به دنبال سرمربی جدید خواهد بود.

خلیل زاده: استراماچونی تا امشب برای بازگشت فرصت دارد

 به گزارش ورزش سه ، اسماعیل خلیل‌زاده در مورد آخرین شرایط استراماچونی گفت: به استحضار هواداران استقلال می رسانم در پی ترک این مربی و رفتن به کشورش جلسات متعددی در سفارت ایران در ایتالیا با استراماچونی برگزار شد.

 

او ادامه داد: نماینده من هم در آنجا حضور داشت، درخواست این مربی یعنی 360 هزار یورو به هر شکل ممکن تامین و به سفارت ایتالیا رسید. در آنجا توسط بانک سپه کار صورت گرفت و خواستیم که روز جمعه به ما شماره حساب اعلام کند که این کار هم انجام شد.

 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد روند پرداخت پول هم گفت: شنبه و یکشنبه بانک‌های اروپا تعطیل بود و این مربی تاکید داشت که حتما باید از طریق بانک ایتالیایی این واریز صورت بگیرد. بانک سپه هم در سفارت ایران در ایتالیا توانست چکی را به مبلغ 160 هزار یورو آماده کند. بعد از این اتفاق با این مربی و وکیلش  تماس گرفته شد تا به بانک مراجعه کنند ولی هیچکدام پاسخی ندادند و برای دریافت چک به بانک مراجعه نکردند.

 

وی در خصوص اینکه ایا این پنجشنبه هم استقلال بدون سرمربی است گفت: امروز به وی ایمیل زدیم تا آخر امشب منتظر بازگشت استراماچونی می‌مانیم در غیر این صورت برای تیم تصمیم خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها