کد خبر : 1656457 | 27 آذر 1398 ساعت 11:45 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا-ذوب ، نساجی-گل گهر

بازی های دردناکِ هفته شانزدهم لیگ برتر

شاید قهرمانی بیشترین اهمیت را در یک تورنمنت مثل رقابت لیگ برتر داشته باشد اما جنگ برای نیفتادن و یکسال دیگر زمان خریدن برای حضور در جمع بهترین ها نیز داستان جذاب خودش را دارد.

بازی های دردناکِ هفته شانزدهم لیگ برتر

به گزارش" ورزش سه" شروع رقابت های نیم فصل دوم به معنای سوت آغاز نیمه دوم مسابقه ای که در پایان آن تکلیف برنده و بازنده مشخص خواهد شد و همین باعث می شود علاوه بر بازی هایی که در قهرمانی فصل تعیین کننده اند برخی بازی ها تیم ها را به سوی سقوط با فرار از آن می کشاند.


در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، دو بازی وجود دارد که بازی های دردناکی هستند. دردناک از این نظر که این بازی ها تا حدود شرایط تیم های قدیمی و بعضا پرطرفدار فوتبال ایران و میزان دشواری راهشان را نشان می دهد.


سایپا-ذوب ، نساجی-گل گهر


اگر طرفدار صرف هرکدام از این تیم ها نباشید، واقعا سخت است که بخواهید انتخاب کنید که کدام تیم برنده شود. سایپا، ذوب آهن، نساجی و گل گهر در جدول شرایط خوبی ندارند و شکست و نتیجه نگرفتن در این بازی می تواند شرایط را در نیم فصل دوم برای هرکدام از آن ها دشوارتر از قبل کند.


هر چهار تیم در این هفته به برد نیاز دارند، ذوب آهن 15 امتیازی است و در رده دهم قرار دارد. آن ها فقط به پیروزی در این بازی خارج از خانه فکر می کنند چرا که علاوه بر کسب این امتیاز حیاتی می توانند سرمربی تیمشان را هم حفظ کنند. اما آن طرف میدان سایپا با سابقه قهرمانی در لیگ برتر است که با ابراهیم صادقی و تیم جوانش نتایج خوبی نگرفته و با 11 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. چسبیده به گل گهر و شاهین بوشهر که به قعر جدول چسبیده اند.


با این وجود علیرضا منصوریان و ابراهیم صادقی نه فقط برای حفظ تیمشان که برای حفظ سمتشان در این تیم ها باید برنده بازی باشند و همین بازی سایپا و ذوب را تبدیل به یکی از جذاب ترین مسابقات هفته می کند. سایپا هفته گذشته با وجود نمایش منسجمی که برابر پرسپولیس داشت با دو گل مغلوب شد و ذوب آهن در سیرجان برابر گل گهر به تساوی بدون گل رسید.


در قائمشهر هم یک بازی حساس و جذاب دیگر روز جمعه برگزار خواهد شد. مجید جلالی سرمربی فصل گذشته نساجی این بار همراه گل گهر و عنوان مربی رقیب به قائمشهر بازمی گردد تا برابر نساجی و رضا مهاجری قرار بگیرد که در هفته اخیر نتوانسته اند رنگ برد را ببیند.


با این حال جلالی هم می داند که باید در این هفته های ابتدایی نیم فصل دوم به اولین برد دست پیدا کرده تا بتواند تیمش را کمی از انتهای جدول تکان داده و دور کند. اما نساجی در قائمشهر و ورزشگاه وطنی فقط دنبال سه امتیاز است. آن ها با وجود مشکلات و چالش هایی که دارند اما نمایش فوتبالی خوبی ارائه کرده اند. با این وجود مهاجری خوب می داند که باید برابر تیم سختکوش گل گهر به پیروزی برسد.


درباره بازی نساجی و گل گهر نیز می تواند تحت تاثیر حواشی پنهانی که بین دو باشگاه به وجود آمده نیز قرار گرفته و تبدیل به یکی از حساس ترین مسابقات هفته شانزدهم شود.

دیدگاه‌ها