کد خبر : 1656519 | 27 آذر 1398 ساعت 15:32 | 79.5K بازدید | 1 دیدگاه

مارادونا: پله بهترین بازیکن قلابی تاریخ است!

دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال، پله را بهترین بازیکن تاریخ نمی داند.

مارادونا: پله بهترین بازیکن قلابی تاریخ است!

به گزارش"ورزش سه"، پله از سوی فیفا بهترین بازیکن قرن بیستم لقب گرفت در حالی که خیلی ها معتقدند این عنوان می توانست به دیگو مارادونا برسد. با ظهور مسی و رونالدو، حالا برخی ادعا می کنند این دو بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند.

 

 

1461331

 

 

مارادونا در مصاحبه با تیک اسپورتس و در مورد بهترین بازیکن تاریخ گفت:« آلفردو دی استفانو (اسطوره آرژانتینی فقید رئال) بهترین بازیکن تاریخ است حتی بالاتر از من. پله هرگز نمی خواست دی استفانو را بشناسد و دوستانش لقب قلابی بهترین بازیکن زنده تاریخ را برای وی اختراع کردند. او حتی از سوی مردم کشور خودش هم بهترین بازیکن تاریخ نیست.»

 

بهترین تعویض پیراهن و بهترین زوج فوتبالی:« بهترین خاطره ام از تعویض پیراهن، به دوران حضورم در ناپولی بر می گردد وقتی برابر میلان پیراهنم را با گولیت و فن باستن عوض کردم. بهترین زوج فوتبالی من نیز کاره کا بود.»

 

توپ طلا:« نمی دانم اگر الان بازی می کردم، چند توپ طلا داشتم ولی دستاورد مسی در این جایزه فوق العاده است.»

 

کمک به مسی در ضربات کاشته:« من فقط به او در مورد نحوه صحیح قرار گرفتن پا توصیه هایی داشتم و هرچه او الان انجام می دهد، از شایستگی های خودش است. من هرگز مقابل مسی قرار نگرفته ام و او از دوستان من است. هر جا لازم بوده نیز از او حمایت کرده ام.»

 

 

1433115

 

دیدگاه‌ها