کد خبر : 1656717 | 28 آذر 1398 ساعت 13:38 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

طفره رفتن مربی بایرن از پاسخ به شایعه جذب سانه

درحالیکه اخیرا بار دیگر شایعات زیادی درباره پیوستن لروی سانه به بایرن مونیخ مطرح شده ولی هانسی فلیک مربی موقت بایرن از پاسخ دادن به سوالات درباره این شایعات طفره رفت.

طفره رفتن مربی بایرن از پاسخ به شایعه جذب سانه

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، مربی موقت بایرن مونیخ در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره احتمال پیوستن لروی سانه به بایرن در ماه ژانویه از پاسخ صریح دادن به این سوالات طفره رفت و گفت این مساله‌ای نیست که حالا به آن پرداخته شود.

 

1461234

 

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پیوستن قریب‌الوقوع لروی سانه، وینگر 23ساله منچسترسیتی به  بایرن مطرح شده. بایرن مونیخ تابستان گذشته در آستانه جذب سانه بود ولی مصدومیت جدی او از ناحیه زانو در ماه آگوست باعث شد این انتقال متوقف شود.

 

ولی رسانه‌های آلمانی و از جمله روزنامه بیلد در روزهای اخیر مدعی شدند بایرن بار دیگر تلاش برای جذب سانه را آغاز کرده و ممکن است او حتی در ماه ژانویه راهی باواریا شود.

 

فلیک که دیروز بعد از پیروزی 3-1 بایرن بر فرایبورگ با خبرنگاران صحبت می‌کرد در پاسخ به سوالات آنها در این باره گفت:" او بازیکنی است که با منچسترسیتی قرارداد دارد و برای همین این مساله در حال حاضر مساله من نیست".

 

مربی موقت بایرن در ادامه گفت:" من باید روی بازی بعدی که شنبه مقابل ولفسبورگ برگزار می‌شود تمرکز کنم. بازیکنانی که امروز در میدان بودند در آن دیدار هم خواهند بود و شاید یک یا دو نفر دیگر به آنها اضافه شود. تمرکز من در حال حاضر 100درصد روی این بازیکنان معطوف است".

 

دیدگاه‌ها