کد خبر : 1656742 | 28 آذر 1398 ساعت 15:43 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: ایتالیا برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ می جنگد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، امیدوار است که این تیم روز به روز عملکرد بهتری ارائه دهد و موفقیت‌های بزرگ‌تری را جشن بگیرد.

مانچینی: ایتالیا برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ می جنگد


به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایتالیا در چند سال گذشته اوضاع خوبی را تجربه نمی کرد. ایتالیایی ها در کمال تعجب در رسیدن به رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ ناکام بودند؛ موضوعی که کمتر در تاریخ فوتبال این کشور شاهد آن بوده ایم. با این وجود اما پس از روی کار آمدن روبرتو مانچینی، ایتالیا به شکل فوق العاده دگرگون شد و چندی پیش با ارائه نمایش هایی فوق‌العاده و با حداکثر امتیازات به رقابت های یورو ۲۰۲۰ صعود کرد. آتزوری حالا یکی از بخت‌های قهرمانی در رقابت‌های یورو نیز به حساب می‌آید.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، حالا مصاحبه جالبی با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده است. او گفت: " شما می‌توانید بگویید که ما ۱ سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم اما من فکر می کنم که هنوز به بهترین اتفاقات دست نیافته ایم. ما بهترین عملکرد را در سال گذشته ارائه دادیم اما امیدوار هستیم که در سال آینده اتفاق مهم تری را در اینجا جشن بگیریم. بازیکنان هم به یک پروژه متفاوت اعتقاد داشتند و من به کاری که آنها بیرون از زمین انجام داده اند بیشتر از کاری که درون زمین کرده اند، افتخار می کنم."

 

 

1452900

 


مانچینی در ادامه گفت: "امروز ما فرانچسکو توتی و یا الساندرو دل پیرو را در اختیار نداریم اما تیمی هستیم که از یکسری بازیکن فنی خوب تشکیل شده که رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند. این مهم‌ترین اتفاق است. کشورهایی هستند که قطعاً کیفیت بهتری از ما دارند اما ایتالیا برای قهرمانی در رقابت‌های یورو خواهد جنگید. تا ماه ژوئن فرصت زیادی باقی مانده و ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم."

دیدگاه‌ها