کد خبر : 1656924 | 29 آذر 1398 ساعت 10:29 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی اصلی کلوپ، غیبت فن‌دایک در مقابل فلامینگو

به گزارش رسانه‌های انگلیسی ویرژیل فن‌دایک ممکن است فردا در فینال جام باشگاههای جهان در دیدار لیورپول و فلامینگو به دلیل مصدومیت غایب باشد.

نگرانی اصلی کلوپ، غیبت فن‌دایک در مقابل فلامینگو

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیورپول فردا در فینال جام باشگاه‌های جهان در قطر به مصاف فلامینگوی برزیل می‌رود، مصدومیت و احتمال غیبت ویرژیل فن‌دایک، ستاره دفاعی لیورپول یکی از نگرانی‌های اصلی یورگن کلوپ، سرمربی این تیم است.

 

1461987

 

فن‌دایک که در دیدار نیمه‌نهایی رقابتها مقابل مونتری مکزیک هم در میدان حضور نداشت دیروز  اندکی تمرینات بدنسازی انجام داد ولی نتوانست در یک تمرین کامل با هم‌تیمی‌هایش شرکت کند. علت عدم حضور فن‌دایک در دیدار لیورپول و مونتری و احتمال عدم حضور او در بازی فینال، ابتلای او به بیماری عنوان شده است.

 

1461989

 

در دیدار با مونتری، غیبت فن‌دایک باعث شد کلوپ به جای او در سمت چپ از جردن هندرسون استفاده کرده و در سمت راست خط دفاعی از جیمز میلنر استفاده کند. یورگن کلوپ در پاسخ به پرسش وبسایت رسمی لیورپول درباره وضعیت فن‌دایک گفت "اینکه در بازی قبلی از فن‌دایک استفاده نکردیم تصمیم سختی  نبود چون او قبل از بازی تمرین نکرده بود. ویرژیل دیروز چند دقیقه در زمین تمرین حاضر بود و تا زمانی که رسانه‌ها زمین را ترک کردند با ما بود ولی بعد از آن مجبور شد متاسفانه تمرین را ترک کند. نمی‌دانم ویرژیل چقدر سریع بهبود پیدا می‌کند و باید  صبر کنیم و ببینیم در نهایت چه می‌شود".

 

دیدگاه‌ها