کد خبر : 1656977 | 29 آذر 1398 ساعت 16:15 | 123.5K بازدید | 0 دیدگاه

فردا نوبت یک تیم دیگر است

پاسخ والورده به شکایت های رئال از VAR

سرمربی بارسلونا در نشست خبری امروز خود به گلایه های شدید باشگاه رئال نسبت به داوری ال کلاسیکو واکنش نشان داد.

پاسخ والورده به شکایت های رئال از VAR

به گزارش "ورزش سه"، ال کلاسیکو هرچند با تساوی بدون گل به اتمام رسید ولی حواشی آن هنوز ادامه دارد. رئال معتقد است دو پنالتی برای این تیم گرفته نشده است و از وی ای آر نیز به شدت شاکی است که چرا خطاها را به داور تذکر نداد.

رافا واران سوژه هر دو خطا بود. یک بار لنگله و یک بار راکیتیچ روی او مرتکب خطا شدند ولی هیچکدام پنالتی تشخیص داده نشد. رئال قصد دارد از کمیته داوران درخواست کند تا مکالمه داور وسط و داور وی ای آر منتشر شود.

 

 

1462104

 

 

ارنستو والورده در نشست خبری بازی با آلاوس و در مورد حریف فردای تیمش گفت:« آلاوس دو مهاجم سطح بالا و خوش فکر دارد. درست است که آنها روند خوبی را طی نمی کنند ولی در سال های اخیر همیشه برای ما مشکل ساز بوده اند و به راحتی موفق به کسب پیروزی نشده ایم. آلاوس خوب دفاع می کند و می تواند هر حریفی را به خوبی پرس کند. این آخرین بازی سال است و برای ما بازگشت به مسیر پیروزی الزامی است.»

 

ال کلاسیکو:« رئال در مقاطعی از بازی به لطف سانترهای مدافعان کناری شان و نیز استراتژی خاصی که داشت، از ما بهتر کار کرد. همه اینها به لطف پرس از جلوی این تیم ممکن شد.»

 

 

1461728

 

 

گلایه های رئال از وی ای آر:« در این مورد بیش از یک بار صحبت کرده ام. با وی ای آر همه مشکلات داوری برطرف نمی شود چرا که اشتباه داوری با ذات فوتبال آمیخته است. خیلی ها در مورد صحنه های داوری ال کلاسیکو صحبت کرده اند ولی داور تصمیم نهایی را می گیرد و وی ای آر نیز در نقش کمک او عمل می کند. یک بار رئال شکایت می کند یک بار ما و فردا نوبت تیمی دیگر است. شک نکنید در سال 2020 نیز گلایه ها از وی ای آر ادامه خواهد داشت.

ال کلاسیکو یک بازی ویژه است و امسال دو ماه در مورد آن صحبت شد( پس از تعویق بازی که قرار بود اکتبر برگزار شود). خیلی ها از طریق فوتبال زندگی می گذرانند. من به عنوان مربی، بازیکنان و خبرنگاران و .... و طبیعی است که در مورد ال کلاسیکو بسیار صحبت شود. گفتم که با وی ای آر مشکلات تمام نمی شوند و جنجال ها ادامه خواهند داشت. در نهایت هر کسی از این قضیه برداشت خودش را دارد.»

 

 

1461998

 

 

ارزیابی از سال 2019:« ما همیشه سعی کردیم روی اصول خودمان پایبند بمانیم ولی در برخی زمینه ها دوست داشتیم بهتر کار کنیم. در بارسلونا توقعات همواره بالاست و تلاش می کنیم تا همه ارکان باشگاه و هواداران راضی باشند. برخی مواقع موفق شده ایم و برخی مواقع هم خیر.»

 

فصل بسیار دشوار:« بله، تا به اینجا فصل دشواری بوده است و نتوانسته ایم مثل یکی دو سال گذشته فاصله امتیازی با رئال ایجاد کنیم ولی شرایط مطلوبی داریم. باید در فصل بهار موقعیت کنونی مان در جدول را داشته باشیم. همه دوست داریم در صدر جدول بمانیم. گاهی ما امتیاز از دست داده ایم و گاهی نیز حریفان. به همین دلیل شرایط در صدر جدول برابر است.»

 

شرایط بوستکس:« او به دلیل بیماری ال کلاسیکو را از دست داد ولی امروز بدون مشکل تمرین کرد و دیگر تب ندارد. فردا بهتر نیز خواهد شد و فکر می کنم بتواند بازی کند.»

 

خریدهای زمستانی:« روی همین بازیکنانی که در اختیار دارم، حساب می کنم.»

 

خروجی ها:« گفتم که به مجموعه تحت هدایتم اعتماد دارم و انتظار هیچ تغییری ندارم.»

دیدگاه‌ها